- 45 000 – 80 000 Kč
- Plný úvazek
Hledáme vhodného kandidáta na pozici Vedoucí obchodního oddělení. Naše společnost se zaměřuje na výrobu širokého sortimentu obalů na míru.
Pokud máte zkušenosti s vedením týmu, špičkové znalosti v oblasti obchodu a projektového řízení, pak jste dokonalý kandidát.
Dejte nám o sobě vědět zasláním životopisu! Ozveme se obratem.
* vedení, motivace a rozvoj obchodního týmu
* tvorba strategií pro růst prodeje, stanovení obchodních cílů a zajištění jejich plnění
* monitoring trhu a konkurence, tvorba nových obchodních strategií
* spolupráce s kolegy napříč společností v Česku, na Slovensku i Německu
* příprava prezentací, účast na tenderech a veletrzích
* práce s databází, rozvíjení povědomí o společnosti a podpora značky
* vzdělání SŠ/VŠ
* každodenní komunikace v AJ, znalost NJ výhodou
* ŘP sk. B, aktivní řidič
* kreativní a technické myšlení
* výborné organizační, obchodní a komunikační schopnosti
* praxe na dané pozici výhodou
* časová flexibilita, proaktivní přístup
* zázemí ve stabilní a stále dynamicky se vyvíjející společnosti s 30.letou tradicí
* práce v mladém a přátelském kolektivu
* pružná pracovní doba
* mobilní telefon, notebook
* prémiové ohodnocení
* příspěvek na životní pojištění
* příspěvek na stravování
* 3 dny sick days
* lokalita: Znojmo
Zaujala Vás tato pracovní nabídka? Neváhejte a zašlete svůj profesní životopis ve formátu MS WORD (ideálně .docx). Pokud jste již u nás absolvoval/a pohovor, můžete kontaktovat přímo svého konzultanta.
Uchazeče, kteří postoupí do užšího kola, budeme kontaktovat obratem. Ostatní uchazeče budeme kontaktovat v případě, že pro ně nalezneme jinou vhodnou pracovní nabídku.
Jobs Contact Personal, s.r.o. se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ:17181879 (dále jen Jobs Contact) bude Vaše osobní údaje (životopis, případně další materiály) zpracovávat v souladu se Zákonem o ochraně osobních údajů 110/2019 Sb. a v souladu s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679, a to výhradně za účelem prezentace potenciálním zaměstnavatelům a zprostředkování zaměstnání. Jobs Contact je pracovní agentura s platným povolením Generálního ředitelství Úřadu práce ČR a osobní údaje může v souladu s účelem poskytnout třetím stranám.
Tým Jobs Contact se těší na spolupráci s Vámi!

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.