- Plný úvazek
O nás
Hledáme loajální a spolehlivé spolupracovníky se smyslem pro odpovědnost jak vůči našim zákazníkům, tak ke společnosti. Spolupracovníky, kteří přiloží ruku k dílu, aby všechny procesy v naší prodejně běžely hladce. Staňte se součástí značky, kterou máte rádi.
Nabízíme pracovní úvazek 40 hodin/týden: 63 911 Kč/měsíc + 13. mzda.
Jak vypadá váš pracovní den:
- Vedete tým směnových vedoucích a administrativních spolupracovníků v našich logistických centrech v Jihlavě a Ostředku.
- Disciplinárně zastřešujete tým spolupracovníků na pozici údržbář, skladový/á dělník/ice a uklízeč/ka.
- Koordinujete a nastavujete procesy v oblasti facility managementu, pracujete na jejich zlepšeních a optimalizaci.
- Udržujete si přehled o aktuálních trendech a přicházíte s podněty, které umožňují vaší skupině poskytovat kvalitní servis ostatním oddělením Logistiky dm.
- Komunikujete s externími dodavateli služeb, dohlížíte a kontrolujete výkon a kvalitu externích dodavatelů služeb a následnou fakturaci.
- Připravujete podklady pro výběrová řízení, která následně vedete a vyhodnocujete.
- Zajišťujete podmínky pro funkční provoz technologií a manipulační techniky.
- Monitorujete a optimalizujete spotřeby energie.
- Dohlížíte na likvidaci pojistných událostí, řešení reklamací a garančních závad.
- Na starost máte oblast likvidace odpadů a jejich efektivní využití.
- Spravujete a vedete technickou dokumentaci a dokumentaci technologických zařízení.
- Efektivně spolupracujete a komunikujete s interními i externími partnery.
- Dohlížíte na dodržování pravidel BOZP a PO.
- Účastníte se národních/mezinárodních projektů.
Co od vás očekáváme:
- Máte ukončené střední odborné vzdělání s maturitou, nejlépe technického směru.
- Pracovní zkušenost v oblasti facility managementu a zkušenost s vedením pracovního týmu.
- Znalost anglického jazyka na úrovni B1, znalost německého jazyka výhodou.
- Uživatelskou znalost práce na počítači, zejména s programy MS Office - s důrazem na Excel, Teams, Outlook.
- Zájem o nové technologie, digitalizaci, nástroje pro zefektivňování procesů.
- Jste samostatní a zodpovědní. Ujmete se úkolů bez nutnosti neustálého dohledu a přistupujete k nim aktivně.
- Výborné organizační a komunikační schopnosti, tah na branku a schopnost dotahovat úkoly do konce.
- Jste otevření novým výzvám a jste schopni přizpůsobit se měnícím se potřebám a situacím.
- Vlastníte řidičský průkaz, protože budete zastřešovat provoz i v našem novém logistickém centru v Ostředku u Prahy.
Co vám nabízíme:
- O naše spolupracovníky pečujeme stejně dobře, jako o naše zákazníky. 🧡
- Smlouvu na dobu neurčitou.
- Flexibilní uspořádání pracovní doby vč. možnosti práce z domova.
- 13. mzdu v plné výši, protože když se daří nám, tak chceme, aby se dařilo i vám. Půlku vyplácíme před létem na dovolenou a druhou půlku před Vánocemi.
- Samozřejmostí je příspěvek na stravování a penzijní připojištění.
- 5 týdnů dovolené, protože občas je potřeba si od práce pořádně odpočinout.
- 2x ročně dostanete příspěvek na nákup zboží v dm. Co si koupíte, je už jen na vás.
- Podpoříme vás v profesním i osobním rozvoji.
Zaujala Vás naše pracovní nabídka? Přihlaste se nejpozději do 9. 10. 2023.
Benefity
- Práce z domova
- 13., případně 14. plat
- Možnost kariérního růstu
- Pružná pracovní doba
- Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
- Vzdělávací kurzy
- Příspěvek na stravování
- Příspěvek na spoření a pojištění
- Závodní stravování
- Občerstvení na pracovišti



