- Plný úvazek

Domluvíte se velmi dobře německy nebo anglicky? Ovládáte MS Office, popř. nějaký interní systém? Máte ekonomické vzdělání? Jste komunikativní typ s organizačními schopnosti? Byla by pro Vás výzva pracovat na personálním oddělení, být zodpovědná/ý za zpracování podkladů pro mzdy, denně komunikovat se zahraničními kolegy?
JAKÁ JE NÁPLŇ PRÁCE?
Podpora personálních procesů
Zpracování docházky a mezd zahraničním partnerům + zpětná kontrola
Správa dat ve firemním informačním systému
Koordinace a spolupráce s ostatními pobočkami
Ostatní personálně-administrativní činnosti
CO VÁM NABÍZÍ FIRMA?
Zajímavá práce pro zavedenou stabilní mezinárodní společnost v regionu
Každodenní využití znalosti cizích jazyků – možnost prohlobení znalostí a v rámci firemních prostředků možnost studia dalších cizích jazyků
Podpora firemních školení a dalšího vzdělávání – možnosti odborného i kariérního růstu
Práce v mladém kolektivu
Široký repertoár benefitů zaměstnavatele – 2 týdny dovolené navíc, 13., 14. a 15. plat, kvartální a cílové odměny a mnoho dalších finančních i nefinančních výhod
Flexibilní pracovní doba
Dotované závodní stravování
Firemní školka v Třebíči
Pravidelné autobusové spojení z/do Třebíče a okolí
Mzdové ohodnocení: dle zkušeností a znalostí, možný mzdový růst
Pokud vás nabídka zaujala, tak nám neváhejte zaslat svůj aktuální životopis, ať si můžeme domluvit schůzku a probrat vaše možnosti. Máme v repertoáru spoustu pracovních nabídek z této i dalších společností, tak se pojďme pobavit, jaká práce by vás nejvíce oslovila.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?