- 30 000 – 35 000 Kč
- Plný úvazek

Jsme personální agentura, předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností, a jako takoví jsme jednou z největších nezávislých společností v Evropě.
Naši lidé se řídí instinktem a vždy hledají inovativní a individuální řešení pro klienty a jejich výzvy v oblasti talent managementu, se kterými se denně na trhu setkávají.
Ahoj budoucí kolego / kolegyně,
máš rád/a klid a nerad/a se učíš novým věcem? Pak bohužel pro Tebe nic zajímavého nemáme…
Jsi přesný opak? Vyhledáváš výzvy, chceš se pravidelně zdokonalovat či vzdělávat a preferuješ dynamické pracovní prostředí? Při komunikaci v angličtině se cítíš jako ryba ve vodě Pak určitě čti dál!
O co se jedná?
Do našeho týmu hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici HR konzultant. Na této pozici budeš komunikovat s firmami z mezinárodního prostředí, které hledají nové zaměstnance. Tvým úkolem bude připravit inzerci, pracovat se sociálními sítěmi, vyhledávat vhodné kandidáty, vést s nimi pohovory (v češtině i angličtině) a doporučovat je dál k našim klientům. Čas od času se budeš podílet se i na akvizicích nových klientů, budeš mít možnost poznat a porozumět trhu práce a účastnit se zajímavých konferencí.
POŽADAVKY:
Jaký/á bys měl být?
Motivovaný, zapálený, pracovitý, zaměřený na dosahování cílů – přesně takového člověka hledáme!
Nemáš zkušenosti s personalistikou? Nevadí, všechno tě naučíme . Na začátek stačí zájem, chuť do práce, uživatelská znalost Office, výborná znalost angličtiny (C1) a schopnost multitaskingu :)
BENEFITY:
A co na oplátku nabízíme my?

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.