- 20 000 – 50 000 Kč
- Plný úvazek
Jsme personální agentura, předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností, a jako takoví jsme jednou z největších nezávislých společností v Evropě.
Naši lidé se řídí instinktem a vždy hledají inovativní a individuální řešení pro klienty a jejich výzvy v oblasti talent managementu, se kterými se denně na trhu setkávají.
Ahoj budoucí kolego / kolegyně,
máš rád/a klid, stereotypní práci a nerad/a se neustále učíš novým věcem? Pak bohužel pro tebe nic zajímavého nemáme…
Jsi přesný opak? Vyhledáváš výzvy, chceš se pravidelně zdokonalovat či vzdělávat a preferuješ dynamické pracovní prostředí? Pak určitě čti dál!
O co se jedná?:
Budeš působit jako personální konzultant v divizi agenturního zaměstnávání. Budeš vyhledávat a vést pohovory s kandidáty na nižší, případně vyšší technické pozice z oblasti výroby a logistiky. Taky pro ně budeš připravovat smlouvy, dodatky a podklady k lékařským prohlídkám, někdy i ukončení a samozřejmě se starat i o osobní složky zaměstnanců.
Zpočátku se ti začátek měsíce bude zdát náročnější, budeš zpracovávat docházky a podklady pro mzdy, ale nenech se odradit, brzy se do toho dostaneš :). Sem tam navštívíš své zaměstnance na pracovišti a budeš mít možnost poznat výrobu u různých klientů. Každodenně budeš komunikovat s klienty a řešit jejich požadavky. Čas od času se budeš podílet i na akvizicích nových klientů.
POŽADAVKY:
Jaký/á bys měl být ? :
Motivovaný, zapálený, pracovitý, trochu psycholog, trochu „public speaker“. Přesně takového člověka hledáme!
Nemáš zkušenosti s personalistikou? Nevadí, všechno tě naučíme . Na začátek stačí zájem, chuť do práce, uživatelská znalost Office, komunikativní angličtina, schopnost multitaskingu… a nebát se sednout za volat auta.
Bonusem je pro nás aspoň základní znalost pracovně-právní problematiky
BENEFITY:
A co na oplátku nabízíme my? :
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?