- Plný úvazek
Popis
Pro výrobní společnost mimo oblast automotive hledáme kandidáta na pozici Správa zákaznického servisu. Jedná se o rozjezd NOVÉHO VÝROBNÍHO ZÁVODU.
- Aktivní spolupráce s ostatními odděleními společnostmi (technologie, logistika, výroba) - řešení výrobní kapacity.
- Komunikace se zákazníkem - příjem požadavků, potvrzení objednávky dle dostupné kapacity, příprava expedice.
- Odpovědnost za komunikaci případných zpoždění dodávek zákazníkovi.
- Proaktivní komunikace se zákaznickým a obchodním oddělením v zahraničí (v anglickém jazyce).
- Správa ERP systému - aktualizace, zadávání objednávek.
- Zajištění nestandardních objednávek, především včasné předání informací pro plánování výroby, nákupy a směn.
Požadujeme
- SŠ
- Znalost práce s nástroji MS Office
- Komunikativní AJ (minimálně B2)
- Základní orientace v technických výkresech
- Technické myšlení
- Schopnost práce pod tlakem při řešení nečekaných a nestandardních událostí
Nabízíme
- Zázemí stabilní společnosti a možnost být u rozjezdu nového výrobního závodu
- Roční bonus
- Příspěvek na stravování
- Příspěvek na dopravu
- Příspěvek na penzijní připojištění
- Dovolená navíc