- 30 000 – 55 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Trainee program
- Vhodné také pro cizince
Agentura GATE je moderní BTL full‑service agentura
Jsme součást silné skupiny GATE GROUP+, která působí v Česku i zahraničí. Specializujeme se na retail marketing, správu poboček, skladování a logistiku materiálů pro známé značky. Máme vlastní skladové a realizační týmy, díky kterým doručujeme profesionální služby přesně a včas. V Praze fungujeme jako stabilní tým profíků a hledáme spolehlivé kolegy, kteří se chtějí stát součástí naší party nadšenců.
Realizační technik je tak trošku práce všeho druhu, která rozhodně nebude nikoho nudit. Jestli dokážeš složit skříňku bez návodu, zvládneš i to co Tě bude čekat v práci. A co nebudeš umět, Tě dokážeme naučit.
Náplní práce realizačního technika je:
Prostě je to práce, která je zajímavá hlavně tím, že je každý den jiná.
Líbí se Ti popis toho co u nás Realizační technik dělá?
Baví Tě práce, která je vidět hned co ji dokončíš?
Chceš se podílet na výrobě, přípravě a především na instalaci?
Jsi samostatný a pečlivý?
Baví Tě řídit auto a nevadí Ti jezdit každý den na jiné místo?
Řekl jsi si alespoň dvakrát ANO!!! na to co už víš o tom koho hledáme a co Tě u nás bude čekat? Pak hledáme právě Tebe!!
Nabízíme pohodovou partu lidí, se kterou prostě chceš spolupracovat!
O tom co práce na pozici Realizačního technika už víš a kromě práce Ti můžeme nabídnout v rámci firmy například:
Lepší bude, když budeš mít vlastní "živnosťák", ale napiš nám i když vlastní živnost nemáš. Pošli nám životopis, nebo alespoň krátkou zprávu o tom jaké máš zkušenosti, ať Ti můžeme zavolat a domluvit se, kdy se potkáme. Nastoupit můžeš hned jak se domluvíme.
Těšíme se na zprávu!
Banda z Agentury GATE

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.