Ošetřovatel / Údržbář

Svitavy
Smluvní vztah
Jazykové znalosti
Český jazyk (Pokročilý B2)
Minimální vzdělání
Základní
Délka prac. poměru
na dobu neurčitou
Vhodné také pro
Řidičské oprávnění
Skupina B
Kontakt
Libor Šindelář, zobrazit tel. číslo

O nás

Společnost Drupork Svitavy, a. s. se sídlem ve Svitavách a s více než 50letou tradicí je členem skupiny RABBIT a působí v Pardubickém, Jihomoravském a Olomouckém kraji. Společnost Drupork Svitavy, a. s. se zabývá velkochovem prasat od jejich narození až po vykrmení na porážkovou váhu. Na našich farmách se zaměřujeme na využívání moderních technologií se zaměřením na welfare zvířat.

Údržbář / Ošetřovatel

Pozici údržbáře a ošetřovatele hledáme na naše farmy v okrese Svitavy.

Náplň práce:

  • Údržba a oprava stávajících technologií – hrazení, krmení, napájení atp.
  • Zajišťování denní kontroly zdraví zvířat ve stájích
  • Zajišťování pomoci při veterinárních zákrocích
  • Přesuny zvířat a ostatní práce ve stáji

Co od Vás očekáváme:

  • Manuální zručnost
  • Znalost problematiky chovu prasat výhodou
  • Komunikační dovednosti, samostatnost a zodpovědnost
  • Spolehlivost a pečlivost

Co Vám můžeme nabídnout:

  • Zajímavou pracovní příležitost v holdingové skupině
  • Odpovídající mzdové ohodnocení
  • Možnost ubytování
  • Pracovní doba pondělí až pátek od 6:00 do 14:30
  • Příspěvky na penzijní / životní pojištění a ostatní benefity
  • Práce na HPP na dobu neurčitou

Nástup možný ihned nebo po dohodě.

Pokud Vás nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis s přehledem Vaší profesní praxe a vzdělání. e-mail přes odpovědní formulář

Benefity

  • Finanční bonusy / prémie
  • Zvýhodněné půjčky
  • Příspěvek na spoření / pojištění
  • Příspěvek na ubytování
  • Příspěvek na mobilní tarif
  • Přátelské prostředí
  • Závodní stravování

Sídlo firmy

Drupork Svitavy, a. s.
5. května 2096/13
568 02 Svitavy

IČO: 47452749
Datová schránka: uguvn6e

Poznámka: Tato adresa je sídlem společnosti a nemusí se shodovat s adresou, kam firma hledá nové pracovníky. Adresa pracovní nabídky je uvedena v inzerci - v poli Lokalita.

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.