- 30 000 – 50 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Aktualizace 12. 12. 2023
Požadujeme – komplexní znalost účetnictví, znalost účetních a daňových zákonů a souvisejících předpisů, znalost slovenského účetnictví, orientace v polském účetnictví, praxe v účetnictví a daních min. 3 roky, vůdčí osobnost, zkušenosti s vedením kolektivu, schopnost samostatně se rozhodovat, spolehlivost, samostatnost, ochota učit se novým věcem, komunikativnost, časová flexibilita, ŘP sk. B – aktivní řidič, výhodou – znalost programu Premier, aktivní znalost AJ a PJ.
Mzda dohodou – dle předchozích zkušeností.
Životopis zaslat na e-mailovou adresu: e-mail přes
Pracoviště – Bystřice nad Olší

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.