- 6 000 – 10 400 Kč / týden
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro zdravotně postižené
Náplň práce: Pochůzky po prodejně, zajištění ostrahy a ochrany majetku, dodržování bezpečnostních předpisů, spolupráce s Policií ČR při zadržení osob páchajících trestnou činnost. 10 – 12-ti hod. směny, turnus krátký a dlouhý týden.
Požadujeme: Praxe v oboru a certifikát strážného výhodou – ne podmínkou, dobrou pracovní morálku, trestní bezúhonnost, věk nad 18 let, zodpovědnost, spolehlivost, flexibilitu, základy etiky – vstřícné a slušné vystupování. Předložení výpisu z trestního rejstříku..
Nabízíme: Zajištění certifikátu strážného, nástup možný ihned, možnost práce na DPP – a to i dlouhodobě. K základní sazbě odměny za záchyty, možno čerpat zálohu na mzdu.
Jedná se o pracovní poměr na dobu určitou, s možností prodloužení pracovního poměru.
Vhodné také pro osoby s OZZ, ivaliditou 1. a 2. stupně, nesmí se však týkat pohybového ústrojí
Kontakt: Telefonicky: Po-Pá 9.00 – 16.00 hod., zobrazit tel. číslo pí. Božena Bilíková
nebo své písemné nabídky se strukturovaným životopisem posílejte
na e-mail: e-mail přes . – nezapomeňte přiložit platné tf. číslo a svou emailovou adresu.
Prosíme zájemce, aby nechodili na pracoviště, kontaktní osoba se tam nenachází, prvotní kontakt nutný telefonicky, nebo e-mailem.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!