- 40 000 – 80 000 Kč
- Plný úvazek

Co pro tuto práci potřebujete: vzdělání VŠ nebo SŠ (nejlépe ekonomického směru); znalosti v oblasti odměňování a ekonomiky podniku; orientaci v oblasti pracovního práva a sociálního zabezpečení; znalost zaměstnavatelského prostředí; dobré organizační, komunikační a prezentační dovednosti, samostatnost, sociální empatii, flexibilitu, schopnost vyjednávat; společenskou bezúhonnost, čistý trestní rejstřík; znalost práce na PC (Microsoft Office); řidičský průkaz skupiny B (pracovní cesty v rámci ČR); znalost AJ nebo NJ výhodou.
Vaším úkolem bude zejména: poskytování metodické pomoci odborovým organizacím OS KOVO v oblasti kolektivního vyjednávání, ekonomiky podniku a vedení sociálního dialogu se zaměstnavateli; sledování legislativních změn v oblasti ekonomické a pracovněprávní a jejich použití v praxi; metodické, poradenské a konzultační služby členům OS KOVO; vlastní lektorská a vzdělávací činnost včetně přípravy; spolupráce s orgány státní správy; podpora a zajišťování činnosti organizačních jednotek OS KOVO v daném regionu.
Nabízíme: prémiovou složku mzdy; 5 týdnů dovolené + 3 dny zdravotní volno; po roce pracovní poměr na dobu neurčitou; vzdělávání pro podporu odborného růstu; zaměstnanecké sociální výhody; příspěvek na penzijní/ životní pojištění; stravenky.
Nástup: po domluvě.
Přihlášky do výběrového řízení se stručným životopisem a přehledem dosavadní praxe zašlete nejpozději do 10.10.2022 na adresu: Odborový svaz KOVO, Nám. W. Churchilla 1800/2, 130 00 Praha 3 – Žižkov. Nebo na e-mail: e-mail přes .
Bližší informace na tel. čísle: zobrazit tel. číslo – vedoucí RP, Pavlína Jirková.
Všem odpovíme a s vybranými zájemci se rádi setkáme na RP České Budějovice dne 14.10.2022.
Se všemi poskytnutými osobními údaji bude nakládáno v souladu se zákonem.
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.