- 40 000 – 80 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek

Co pro tuto práci potřebujete: vzdělání VŠ nebo SŠ (nejlépe ekonomického směru); znalosti v oblasti odměňování a ekonomiky podniku; orientaci v oblasti pracovního práva a sociálního zabezpečení; znalost zaměstnavatelského prostředí; dobré organizační, komunikační a prezentační dovednosti, samostatnost, sociální empatii, flexibilitu, schopnost vyjednávat; společenskou bezúhonnost, čistý trestní rejstřík; znalost práce na PC (Microsoft Office); řidičský průkaz skupiny B (pracovní cesty v rámci ČR); znalost AJ nebo NJ výhodou.
Vaším úkolem bude zejména: poskytování metodické pomoci odborovým organizacím OS KOVO v oblasti kolektivního vyjednávání, ekonomiky podniku a vedení sociálního dialogu se zaměstnavateli; sledování legislativních změn v oblasti ekonomické a pracovněprávní a jejich použití v praxi; metodické, poradenské a konzultační služby členům OS KOVO; vlastní lektorská a vzdělávací činnost včetně přípravy; spolupráce s orgány státní správy; podpora a zajišťování činnosti organizačních jednotek OS KOVO v daném regionu.
Nabízíme: prémiovou složku mzdy; 5 týdnů dovolené + 3 dny zdravotní volno; po roce pracovní poměr na dobu neurčitou; vzdělávání pro podporu odborného růstu; zaměstnanecké sociální výhody; příspěvek na penzijní/ životní pojištění; stravenky.
Nástup: po domluvě.
Přihlášky do výběrového řízení se stručným životopisem a přehledem dosavadní praxe zašlete nejpozději do 10.10.2022 na adresu: Odborový svaz KOVO, Nám. W. Churchilla 1800/2, 130 00 Praha 3 – Žižkov. Nebo na e-mail: e-mail přes .
Bližší informace na tel. čísle: zobrazit tel. číslo – vedoucí RP, Pavlína Jirková.
Všem odpovíme a s vybranými zájemci se rádi setkáme na RP České Budějovice dne 14.10.2022.
Se všemi poskytnutými osobními údaji bude nakládáno v souladu se zákonem.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?