- Plný úvazek

Pracovní pozice je organizačně začleněna do týmu vývoje.
Vybraný zájemce se bude věnovat zejména spolupráci na přípravě projektů nových modelů, domlouvat vše potřebné s ostatními sekcemi a útvary, spolupracovat při tvorbě rozpočtů a hlídat nákladové položky na projekty s ohledem na schválený rozpočet, aktivně spolupracovat v oblasti možného snižování nákladových položek.
Povedete potřebnou administrativu a budete udržovat potřebné databáze produktů v aktuálním stavu (nutná dobrá uživatelská znalost MS Excel), věnovat se budete řízení dokumentů v celém oddělení vývoje, podílet se na tvorbě nových a efektivnějších procesů a připravovat podklady pro audity ISO.
Aktivně budete spolupracovat s ostatními kolegy z různých útvarů společnosti.
Vítán je uchazeč s předchozí zkušeností z obdobně zaměřené pozice (ekonomika, výrobní či finanční controlling či jinak analyticky zaměřená pracovní pozice ekonomicko administrativního zaměření ve vztahu k výrobnímu procesu).
nástup do PP: dohodou
Při výkonu práce využijete
VŠ vzdělání nejlépe ekonomického směru ideálně se zaměřením na projektové řízení
alespoň dvouletá předchozí odborná praxe z obdobně zaměřené pozice
dobrá znalost práce s MS Office (zejm. Excel)
schopnost pracovat v týmu i samostatně, nutný pečlivý a zodpovědný přístup k práci
Zaměstnavatel nabízí
zázemí rychle se rozvíjející zahraniční společnosti
25 dnů dovolené
půlroční bonusy až do výše 13. mzdy
příspěvek na penzijní připojištění, příspěvek na dopravu
pravidelná roční valorizace mzdy
kafeterie Benefit plus – 4.800 Kč/rok
dotované závodní stravování
čisté a bezpečné pracovní prostředí
jazykové kurzy – AJ
možnost profesního růstu a vzdělávání
Info o zaměstnavateli
globální nadnárodní výrobní společnost sídlící v Plzni, která podniká v oblasti elektrotechniky, kromě výroby v Plzni probíhá i vývoj nových produktů (nové moderní vývojové centrum)
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?