- 42 000 – 45 000 Kč
- Plný úvazek
Požadovené vzdělání: ÚSO/2 roky praxe
Znalosti, dovednosti, kvalifikace:
základní znalosti potřebné k tvorbě cenové nabídky
znalost montážních prací v návaznosti na výber materiálu formou RZM RSZ
znalost NV 194/2022 Sb. a ČSN
znalost práce na PC v rámci software používaného v oddělení přípravy práce
Popis:
samostně vypracovává přidělené cenové nabídky menšího až středního rozsahu
aktivně spolupracuje s pracovníky obchodně-technického úseku, zejména s pracovníky oddělení projekce a realizace zakázek
Elektroprim - Koutník, a.s.
Baarova 58/3
140 00 Praha
IČO: 25688812
Datová schránka: hvsps5b
Další informace:
GPS: 50.05007386937,14.44958143144,
S-JTSK: -741366.85 -1047408.88,
RUIAN: 21903204
Poznámka: Tato adresa je sídlem společnosti a nemusí se shodovat s adresou, kam firma hledá nové pracovníky. Adresa pracovní nabídky je uvedena v inzerci - v poli Lokalita.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.