- 31 570 – 40 250 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

NÁPLŇ PRÁCE: Jako skladník v naší firmě se budeš podílet na: přejímkách zboží a jeho zaskladňování na lokace pomocí čteček, vychystávání, kontrole, balení a přípravě zákaznických objednávek k expedici v oblasti velkoobchodu, štítkování zboží dle náležitých certifikací a jeho inventarizaci, budeš mít zodpovědnost za své skladové prostory, tedy udržování pořádku a čistoty, dodržování BOZP a evidenci provozních deníků manipulační techniky,
občasný export a import dodávek, či zákaznických objednávek služebními vozy
DALŠÍ POŽADAVKY: Neváhej a ozvi se, pokud jsi: Parťák do nepohody. Máš chuť se rozvíjet.
Jsi flexibilní a zodpovědný. Máš zkušenosti jako skladník anebo velké odhodlání, rád a rychle se učíš novým věcem. Nebojíš se paleťáků, VZV, retraku a další manipulační techniky (na vše tě zaškolíme, samozřejmě na náklady firmy)
NABÍZÍME: My ti nabídneme: k hrubé mzdě + měsíční bonus až 3000,– dle jasně stanovených kritérií. Pracovní dobu po – pá 8 hodin denně (víkendy patří rodině). Smlouvu na dobu určitou na půl roku s tříměsíční zkušební lhůtou a následné možnosti na dobu neurčitou. Občerstvení na pracovišti, zaměstnaneckou slevu na nákup zboží, zázemí rodinné firmy. Po třech letech každý rok týdenní dovolená v Chorvatsku pro celou rodinu ZDARMA. Pracovní doba po – pá 07:00 – 15:30 hod. V měsících od srpna do listopadu dvousměnný provoz po – pá, směna 1: 07:00 – 15:30 hod, směna 2: 14:00 – 22:30 hod.
KONTAKT: SVÉ STRUKTUROVANÉ ŽIVOTOPISY ZASÍLEJTE NEJLÉPE S MOTIVAČNÍM DOPISEM DO 20.10.21 NA UVEDENOU E-MAILOVOU ADRESU
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?