- Plný úvazek

Náplň práce: zpracování účetnictví pobočky v sytému ABRA a CARIS, příprava a kontrola přiznání k DPH ve spolupráci s daňovými poradci, zpracování měsíčních reportů s podporou kolektivu účetních a vedení společnosti také ročních účetních závěrek, příprava statistických reportů, komunikace o účetních záležitostech s vedením společnosti, sledování a dodržování termínů odsouhlasených s vedením společnosti, spolupráce a komunikace s kolegy v rámci pobočky, kolektivu účetních a vedení společnosti.
Požadavky: min. SŠ vzdělání s maturitou s ekonomickým zaměřením, znalost produktů MS Office (MS Word, MS Excel, MS Outlook) na uživatelské úrovni, ochota učit se novým věcem a neustále pracovat na aktuálních znalostech účetní a daňové problematiky, být pečliví a systematičtí, perfektní znalost českého jazyka pro komunikaci s úřady, nebát se přijít s vlastním názorem, možností řešení a umět si je obhájit.
Nabízíme: práci na hlavní pracovní poměr, možnost práce i na zkrácený pracovní úvazek, home office či flexibilní úvazek, odpovídající ohodnocení a odměny, včetně ročních odměn a 5 týdnů dovolené, služební telefon, notebook, stravenky, příspěvek na dopravu, příjemné a moderní pracovní prostředí v kolektivu s profesionálním přístupem a odborným zázemím, kancelář v Jihlavě a na Rozkoši u Humpolce, odborný rozvoj – pravidelné vzdělávání, kurzy a školení
V případě zájmu nám, prosíme, zašlete stručný životopis s uvedením dosavadní praxe, studia, zájmů a úspěchů a motivační dopis.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?