- 40 000 – 65 000 Kč
- Plný úvazek

Plné znění oznámení o vyhlášení výběrového řízení (VŘ) včetně informací o způsobu přihlášení se do VŘ na: http://www.namestnosl.cz/volna-pracovni-mista/d-3169/p1=2882
Stručné vymezení pracovní náplně:
" příprava, realizace a vyhodnocení investičních akcí města (tj. řízení svěřené stavby z pohledu investora)
" koordinace dodavatelů, stavební dozor, přebírání prací
" příprava výběrových řízení na dodavatele prací
Znalosti/dovednosti:
" znalost postupu přípravy a realizace investičních (stavebních) projektů/akcí,
" orientace v procesu zadávání veřejných zakázek (zákon č. 134/2016 Sb., o veřejných zakázkách), orientace v zákoně č. 183/2006 Sb., stavební zákon,
" řidičské oprávnění skupiny B – aktivní řidič.
K přihlášce je nutno přiložit:
" strukturovaný životopis,
" originál nebo úředně ověřenou kopii výpisu z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce
" úředně ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.
Pro vyplnění přihlášky je možno využít vzor přihlášky dostupný na http://namestnosl.cz/volna-pracovni-mista/d-3169/p1=2882.
Přihlášku s požadovanými přílohami uchazeč doručí v zalepené obálce označené slovy „NEOTVÍRAT – VŘ – referent investic“ osobně na podatelnu Městského úřadu Náměšť nad Oslavou nebo poštou na adresu:
Městský úřad Náměšť nad Oslavou
Masarykovo nám. 104
675 71 Náměšť nad Oslavou ve lhůtě: nejpozději do 10:00 hod. dne 19. 8. 2022
Bližší informace o náplni práce a platových podmínkách podá tajemnice městského úřadu Mgr. Jaromíra Moudrá, tel.: zobrazit tel. číslo , e-mail: nebo Mgr. Petr Kafka, vedoucí odboru správy majetku města, tel.: zobrazit tel. číslo , e-mail: .
Upozornění pro uchazeče:
Uchazeč nese náklady, které mu účastí ve výběrovém řízení vznikly.
Zaměstnanecké výhody: 25 dní dovolené, stravenky, příspěvek ze sociálního fondu, trvalá podpora profesního růstu
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?