- 30 000 – 45 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Sociální pracovník/pracovnice v oddělení prevence ztráty bydlení
v Odboru dostupného bydlení a sociálního začleňování v Technickém úřadu Magistrátu města Plzně
Platová třída: 10 (v souladu s nařízením vlády č. 341/2017 Sb.)
Místo výkonu práce: Plzeň
Rámcová pracovní náplň:
" vykonávání sociální práce dle § 63 zákona č. 111/2006 Sb., o pomoci v hmotné nouzi a dle § 92 zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, s cílovými skupinami definovanými pro oblast sociálního začleňování schválené strategickými dokumenty města,
" přímá práce s cílovou skupinou formou case managementu, poskytování odborného sociálního poradenství v oblasti prevence ztráty bydlení,
" zajišťování a provádění evaluace projektu Operačního programu Zaměstnanost plus s názvem Podpora dostupnosti bydlení v Plzni a pilotní testování informačního programu pro Kontaktní místa pro bydlení,
" zjišťování kompetencí, silných stránek a zdrojů zájemce o sociální bydlení, výběr zájemců o bydlení v programu Realitní agentury města Plzně, realizování sociálních šetření, vyhodnocování a předcházení rizik vedoucích ke ztrátě bydlení.
Kvalifikační a odborné požadavky:
" splnění předpokladů pro výkon povolání sociálního pracovníka dle zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, § 110,
" odborná způsobilost k výkonu povolání sociálního pracovníka dle zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, § 110, odst. 4 b) vyšší odborné vzdělání získané studiem na vyšší odborné škole se zaměřením na sociální práci, sociální politiku, sociální péči, sociální patologii, nebo vysokoškolské vzdělání získané studiem v bakalářském, magisterském nebo doktorském studijním programu zaměřeném na sociální práci, sociální politiku, sociální pedagogiku, sociální péči, sociální patologii, právo nebo speciální pedagogiku, akreditovaném podle zvláštního právního předpisu,
" odborná praxe ve veřejné správě nebo v sociálních službách výhodou,
" znalost sociálních služeb na území města Plzně výhodou,
" znalost práce s cílovou skupinou – osoby ohrožené ztrátou bydlení,
" výborné organizační a komunikační schopnosti a ochota učit se nové věci,
" samostatnost, zodpovědnost, kreativita a současně schopnost týmové spolupráce,
" řidičský průkaz sk. B výhodou,
" znalost práce s PC (Word, Excel, Outlook, internet),
" splnění požadavků dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů.
Předpokládaný datum nástupu: červenec 2024 nebo dle domluvy
Pracovní poměr na dobu určitou – do 31. 12. 2025 (po dobu trvání projektu Podpora dostupnosti bydlení v Plzni)
Doklady potřebné pro přihlášení do výběrového řízení:
Písemné přihlášky do výběrového řízení přijímá do 28. 6. 2024 personální oddělení Magistrátu města Plzně, Kopeckého sady 11, 301 00 Plzeň. Přihlášku můžete přinést osobně nebo poslat poštou.
Bližší informace na telefonu č. zobrazit tel. číslo .

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.