- 30 000 – 37 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Společnost Rudolf Sellner ČR, spol. s r.o. byla založena v roce 1995 jako součást rakouské
mateřské firmy Sellner school+office GmbH. Po 26 letech kontinuálního růstu zaměstnáváme
24 spolupracovnic a spolupracovníků, plus u nás denně nachází uplatnění i agenturní
zaměstnanci.
Koho hledáme?
Asistenta/ku, vstřícného a milého člověka, kterého naplňuje komunikace s lidmi, preciznost a
rozmanitá práce včetně výpomoci ve skladu.
Vaše pracovní náplň
. práce s PC (příjem objednávek, evidence zboží, korespondence a komunikace i s mateřskou firmou v Rakousku)
. kontrola příjmu a výdeje zboží
. pomoc ve skladu (příprava a příjem zboží, účast na inventurách)
Perfektně se na tuto roli hodíte pokud:
. máte ukončené středoškolské vzdělání
. ovládáte německý slovem i písmem – podmínka, anglický jazyk výhodou
. jste důslední a záleží vám na dodržování vysokého standardu kvality a pořádku.
. jste člověkem, který má rád rozmanitou práci, zvládá stresové situace, zodpovědnost je vám vlastní, zbytek vás rádi naučíme
. řidičský průkaz sk. B – výhodou
. dobře ovládáte MS Office – především Excel
. nevadí vám výpomoc ve skladu
Co Vám nabízíme
. Pracovní smlouva na HPP
. Chováme se lidsky, přátelský kolektiv
. Mobilní telefon i k soukromým účelům
. Zajímavé osobní ohodnocení, 13. a 14.plat
Pošlete nám svůj životopis v českém a německém jazyce. Budeme rádi, pokud připojíte i
pár vět o sobě a motivaci proč pracovat u nás.
Pokud nám padnete do oka, rádi se s vámi potkáme a osobně si popovídáme o vzájemných
očekáváních. A pokud to mezi námi zajiskří, rádi Vás co nejdříve přivítáme v našem týmu.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.