- Plný úvazek

VEDOUCÍ CONTROLLINGU (M+Ž)
Přijmeme schopného vedoucí/ho na pozici Vedoucí controllingu.
Máte praxi v oblasti controllingu ve výrobní nebo projektové společnosti? Dokážete vést tým a máte s tím zkušenost?
Do skupiny společností přijmeme kandidáta/-tku na pozici Vedoucí controllingu, který/-á bude vést menší tým controllerů a reportovat finančnímu řediteli. Uvítali bychom takového člověka, který dokáže přinést nové nápady na možnosti zlepšení procesů.
Koho hledáme a co vás čeká?
o Vedení týmu controllerů
o Spolupráce s Finanční manažerkou a v případě potřeby její zastupování
o Kontrola finančních toků společnost
o Zodpovědnost za plánování a analýzu výsledků hospodaření závodu
o Spolupráce za měsíčních závěrkách
o Tvorba analýz společnosti a jejich divize
o Reporting
o Máte VŠ vzdělání, nejlépe ekonomického směru?
o Máte praxi na obdobné pracovní pozici minimálně 3 roky ve výrobní nebo projektové společnosti?
o Analytické schopnosti, logické uvažování je nutností
o Anglický jazyk na profesionální úrovni pro denní komunikaci
o Znalost MS Office na pokročilé úrovni
o Komunikační dovednosti se budou hodit
o Znalost SAPu výhodou
Co nabízíme?
o Zajímavé finanční ohodnocení (dle Vašich zkušeností a praxe).
o Pracovní nástroje – notebook a mobilní telefon (možnost i práce z domova).
o Pružnou pracovní dobu, 4 týdnů volna a dalších 5 sick days k tomu.
o Stravenková karta a příspěvek na stravování.
o Příspěvek na pojištění ve výši 500Kč/ měsíc.
o Můžeš využít i benefit práce z domova.
o Jsme velká firma s dlouholetou tradicí. Nabízíme tak jistotu, že s námi jen tak něco neotřese. Navíc se nebojíme inovací a přivítáme každý dobrý nápad.
o Neformální prostředí – všichni si tady tykáme a nemáme předepsaný dress code.
KONTAKT: zaslat životopis na e-mail: e-mail přes
,Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?