- 80 000 – 110 000 Kč
- Plný úvazek
SPRÁVA VEŘEJNÉHO STATKU MĚSTA PLZNĚ, příspěvková organizace vyhlašuje
Výběrové řízení
na obsazení místa
Technicko-administrativní pracovník
Předpokládaný datum nástupu: dohodou, nejpozději 1.8.2025
PLAT
plat.třída 9 v rozmezí 23 110 – 33 220 Kč + pohyblivá složka platu, která může činit 25–45% ročních příjmů (osobní příplatek, odměny). Plat se řídí dle NV č. 341/2017 Sb. a záleží na dosažené praxi.
PRACOVIŠTĚ:
v lese, objekt lesovny (hájenky), na adrese Bukovec 77
POPIS POZICE
" Vyřizování administrativní agendy vedoucího oddělení lesů a provádění všech administrativně-technických prací včetně pořizování záznamů z jednání.
" Zodpovědnost za vyřizování pošty oddělení lesů a částečně i úseku LZVH (lesů, zeleně a vodního hospodářství).
" Zajišťování drobného nákupu oddělení městských lesů , objednávek, registrace smluv, příprava podkladů smluv pro výběrová řízení.
" Výkaznictví, komunikace s úřady, vyplňování statistik.
" Zajišťování a vedení evidence ochranných pracovních pomůcek.
" Zajišťování a organizace práce při různých akcích s veřejností na oddělení lesů.
" Zajišťování dalších prací a povinností při správě a údržbě majetku svěřeného úseku LZVH podle dispozic vedoucího oddělení a vedoucího úseku.
PROFIL KANDIDÁTA
" středoškolské vzdělání
" vítáme znalost aplikací SAP, Agendio, Tender Arena, eSpis
" dobrá znalost práce na PC
" řidičský průkaz skupiny B
" spolehlivost, bezúhonnost
" dobré komunikační a organizační schopnosti.
NABÍZÍME
" zajímavé a perspektivní zaměstnání u stabilního zaměstnavatele
" místo výkonu práce v Plzni, v lese, v objektu lesovny (hájenky) na adrese Bukovec 77
" pracovní poměr na dobu určitou na 1 rok s možností změny na dobu neurčitou
" pružnou pracovní dobu, plný pracovní úvazek
" motivující osobní příplatek
" mimořádné odměny
" 5 týdnů dovolené
" příspěvek na penzijní pojištění
" stravenkový paušál
" zvýhodněně telefonní paušály
" 5 dnů indispozičního volna (sick days) ročně
Doklady potřebné pro přihlášení do výběrového řízení:
Písemné přihlášky do výběrového řízení posílejte personalistce Martině Voříškové na mail e-mail přes .
Termín výběrového řízení – ústního pohovoru: – bude upřesněn. Ústní pohovor se uskuteční v budově Správy veřejného statku města Plzně, Klatovská tř. 10, 301 00 Plzeň,
Bližší informace na telefonu č. zobrazit tel. číslo , Ing. Milan Sekáč, vedoucí oddělení městských lesů.
Celé znění inzerátu na stránkách: https://svsmp.cz/kariera/

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.