- 29 000 – 40 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince

A11 z: 11.2.2022
Požadované předpoklady:
4. praxe v oboru podmínkou (zejména urbanismus, dále architektura, krajinářská architektura, územní plánování)
5. prokázání znalostí nástrojů, které má samospráva k dispozici pro rozhodování o území a možnosti (způsoby) jejich aplikace v konkrétní urbánní a architektonické praxi (v širších
sociálních, ekonomických, případně i právních souvislostech) – nejedná se o znalosti jednotlivých zákonů a podzákonných předpisů, nýbrž spíše o souhrnnou ucelenou představu prostředí, ve kterém bude hlavní architekt působit
6. organizační schopnosti a velmi dobrá schopnost komunikace s lidmi a vystupování na veřejnosti, velmi dobré komunikační dovednosti, schopnost koncepčního myšlení, otevřenosti a schopnosti diskuse
7. uživatelská znalost práce s PC – Word, Outlook, práce s internetem
Náležitosti přihlášky:
praxe v souladu s nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů; možnost postupného přiznání osobního příplatu dle zákona č 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů
Poskytnuté doklady a podklady pro výběrové řízení je nutno si osobně vyzvednout do deseti dnů po ukončení výběrového řízení. Po uplynutí této lhůty budou nevyzvednuté doklady a podklady skartovány.
V přihlášce uveďte i číslo telefonu a e-mailovou adresu, abychom Vás mohli aktuálně informovat o přesném datu a hodině výběrového řízení.
Přihlášky s požadovanými doklady zasílejte do 4. 3. 2022 v zalepené obálce s označením „Výběrové řízení – neotvírat“ a s uvedením adresy uchazeče na adresu:
Ing. Pavel Osina
statutární město Frýdek-Místek
odbor územního rozvoje a stavebního řádu
Radniční 1148, Frýdek, 73801 Frýdek-Místek
Více na www.frydekmistek.cz
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?