- 28 500 – 30 500 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
POŽADUJEME: Zkušenost s vyhodnocováním dat, prodejními a plánovacími systémy, analytické myšlení. Zkušenosti se zodpovědností za širší portfolio produktů. Schopnost tvorby inspirativního obsahu všeho druhu. Zkušenost s vyhledávání informací na internetu. Strategické a obchodní myšlení. Výborné vyjadřovací schopnosti a bezchybný pravopis. Zkušenost s copywritingem a tvorbou contentu výhodou. Znalost SEO principů výhodou. Znalost angličtiny na úrovni B1/B2.
NÁPLŇ PRÁCE: Vylepšení produktových informací o knihách. Psaní článků s knižní tématikou. Monitoring a vyhodnocování aktivit konkurence, návrhy a realizace následných opatření. Správa duplicitních titulů a jejich správná katalogizace. Tvorba cenové strategie produktů. Podpora prodeje produktových skupin. Příprava dat a analýzy prodejů. Spolupráce s oddělením nákupu, marketingu a IT. Registrace na komunitní weby a sdílení příspěvků.
NABÍZÍME: Co můžeme nabídnout: Přátelské prostředí odpovídající rodinné firmě do 50 zaměstnanců. Zázemí stabilní společnosti s dynamickým rozvojem. Mzdové ohodnocení (v závislosti na praxi a vzdělání). Firemní benefity – příspěvek na stravování, občerstvení na pracovišti, sleva na prodávaný sortiment, vánoční prémie. Pružnou pracovní dobu a možnost občasné práce z domova. Slevy na prodávaný sortiment, občerstvení na pracovišti, stravenky, pružná pracovní doba.
PRVNÍ KONTAKT: Výhradně emailem na adresu: e-mail přes
Ov.e.:2.6.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?