- 36 000 – 41 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
realizace obchodních činností a aktivit na vybraných trzích (rodinná firma s více než 30 letou tradicí v oblasti obábění), aktivní komunikace s obchod. partnery na úrovni zákazníka a dodavatele, řízení a optimalizace objednávek v celém toku zakázky, podpora aktivního prodeje, správa systému CRM a skupiny zákazníků, aktivní podpora marketingových aktivit, podpora při náběhu nových výrobků a projektů, spolupráce s odděleními napříč firmou, znalosti ve využití obchodních nástrojů a technik, dobré vystupování, komunikativnost, organizační schopnosti, znalost nástrojů aktivního prodeje, flexibilita při cestování, práce v týmu, znalost AJ na úrovni B2 (případně NJ) a zkušenosti na podobných pozicích z minulosti a praxe výhodou, přátelský prac. kolektiv, zázemí stabilní a rychle rostoucí firmy, firemní benefity, kontakt telefonicky nebo e-mailem

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.