- Plný úvazek

Kontakt e-mailem nebo telefonicky v době 9:00 – 15:00 hodin.
Jsme společnost zabývající se instalací výrobků komunikačního řešení VOCOVO. Našim zákazníkům přinášíme dokonalé řešení, na které se mohou spolehnout. Realizujeme zakázky pro obchodní řetězce, výrobní prostory, sklady, rozsáhlé areály. Nabízíme také videokonferenční řešení a řešení telefonních ústředen.
Hledáme dynamického a motivovaného obchodního zástupce, který se připojí k našemu týmu. Vaším hlavním úkolem bude vyhledávat nové obchodní příležitosti, udržovat vztahy se stávajícími klienty a přispívat k růstu našich prodejů.
Zaměření firmy:
Být prospěšní našim klientům v komplexním dodání řešení a služeb s přidanou hodnotou.
Náplň pracovní pozice:
Podpora zákazníků při uspokojování jejich potřeb a realizaci strategického prodejního plánu
Co bude Vaším produktem:
Přeplněný plán získaných objednávek
Co bude náplní Vaší práce:
o Vedení obchodních jednání (získávání zákazníků, prezentace zboží a služeb, uzavírání smluv,)
o Reprezentace na eventech
o Vyjednávání smluv a cen
o Udržování vztahů se stávajícími zákazníky
Jaké zkušenosti Vám v nové práci pomohou:
o Komunikační schopnost
o Organizační schopnosti
o Prodejní a vyjednávací dovednosti
o Vstřícnost
o Otevřenost (extrovertní)
o Přizpůsobivost
o Spolehlivost
o Zodpovědnost
Co očekáváme:
o Min. středoškolské vzdělání s maturitou se zaměřením na obchod
o Praktické zkušenosti v oblasti prodeje nebo zákaznického servisu výhodou
o Dobrou uživatelskou znalost programů MS Office, zejména Excel
o Znalost používání CRM systémů
o Znalost anglického jazyka, úroveň B1
o Aktivního řidiče (průkaz sk. B)
Co nabízíme:
o Kvalitní zaučení a stálou podporu teamu
o Dlouhodobé uplatnění ve stabilní společnosti na českém trhu
o Přátelský kolektiv
o Fixní mzdu a odměny z uskutečněných obchodů
o Pružnou pracovní dobu (přítomnost na pracovišti 9–15h)
o Dle potřeby služební notebook, mobilní telefon
o Homeoffice
o 5 týdnů dovolené
o 2 sickday
o Benefity – příspěvek na sport, kulturu, odborné kurzy, živ. a důch. pojištění
o Kafetérie
o Příspěvek na mobilní tarif
Cestování:
Obchodník bude jezdit po ČR a SR až 3× týdně s návratem domů, přespávání minimálně
Úvazek: plný
Smlouva na dobu určitou na 1 rok. Poté prodloužení na dobu neurčitou.
Co nabízíme:
o Kvalitní zaučení a stálou podporu teamu
o Dlouhodobé uplatnění ve stabilní společnosti na českém trhu
o Přátelský kolektiv
o Fixní mzdu a odměny z uskutečněných obchodů
o Pružnou pracovní dobu (přítomnost na pracovišti 9–15h)
o Dle potřeby služební notebook, mobilní telefon
o Homeoffice
o 5 týdnů dovolené
o 2 sickday
o Benefity – příspěvek na sport, kulturu, odborné kurzy, živ. a důch. pojištění
o Kafetérie
o Příspěvek na mobilní tarif
JOYCE ČR, s.r.o.
Venhudova 749/6
614 00 Brno
IČO: 25317571
Datová schránka: dckecg3
Další informace:
GPS: 49.211859652374,16.62732461387,
S-JTSK: -596561.81 -1159052.31,
RUIAN: 19247818
Poznámka: Tato adresa je sídlem společnosti a nemusí se shodovat s adresou, kam firma hledá nové pracovníky. Adresa pracovní nabídky je uvedena v inzerci - v poli Lokalita.
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.