- 35 000 – 40 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

První kontakt e-mailem nebo telefonicky v době 9:00 – 15:00 hodin.
Nebojíte se zodpovědné práce a chcete se pochlubit svými dosavadními výsledky? Nových obchodních příležitostí máme opravdu dost, takže se rozhodně nudit nebudete.
Společnost JOYCE ČR, s.r.o. pomáhá lidem i firmám usnadnit práci díky námi navrhovaným řešením a výrobkům z oblasti komunikačních technologií pro rozlehlé areály, řešení telefonních ústředen, videokonferenční řešení atd. Druhý směr, kterému se firma věnuje, jsou fotovoltaické elektrárny pro koncové zákazníky i společnosti.
Co od Vás očekáváme:
oDobrou schopnost jednání s lidmi
oVelkou chuť pracovat a učit se
oSŠ nejlépe technického či obchodního zaměření
oZkušenosti v komunikaci a zjišťování potřeb u klienta – minimálně 2 roky
oZnalost anglického jazyka na středně pokročilé úrovni slovem i písmem (B2) (komunikujeme s dodavateli přes videokonference a emailem)
oAktivního řidiče (průkaz sk. B)
Vaším úkolem bude vyhledávání a rozvoj nových obchodních příležitostí a také péče o klíčové zákazníky. Připravte se, že bez dobré znalosti našich i konkurenčních produktů to nepůjde, takže se pár měsíců budete učit získávat znalosti o trhu, získat si autoritu v týmu, připravit řešení pro naše klienty. Čeká Vás také koordinace obchodních, technických a logistických procesů souvisejících se zakázkami.
Vaším výsledkem práce bude splněný obchodní plán.
Co Vám můžeme za Vaši dobrou práci nabídnout?
oPříjemné pracovní prostředí – kancelář, kterou budete sdílet s dalšími kolegy,
se kterými je sranda a dáte si ranní kafíčko nebo oběd
oKvalitní zaučení a stálou podporu týmu
oPostupné zvyšování kvalifikace a osobní i odborný růst
oDlouhodobé uplatnění ve stabilní společnosti na českém trhu
oBezproblémová komunikace s nadřízeným
oBenefity: pružná pracovní doba s povinnou dobou od 9:00 do 15:00 hod.,
po zapracování možnost home office, možnost domluvit se na dočasné nepřítomnosti s nadřízeným v případě nenadálých událostí, vzdělávací kurzy, 5 týdnů dovolené, zvýhodněné ceny na produkty, 2× ročně teambuildingové aktivity, příspěvek po roce spolupráce, když budete potřebovat nové brýle nebo poslat děti na tábor nebo půjdete relaxovat na masáž
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.