- 21 000 – 26 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince
První kontakt e-mailem nebo telefonicky v době 9:00 – 15:00 hodin.
Nebojíte se zodpovědné práce a chcete se pochlubit svými dosavadními výsledky? Nových obchodních příležitostí máme opravdu dost, takže se rozhodně nudit nebudete.
Společnost JOYCE ČR, s.r.o. pomáhá lidem i firmám usnadnit práci díky námi navrhovaným řešením a výrobkům z oblasti komunikačních technologií pro rozlehlé areály, řešení telefonních ústředen, videokonferenční řešení atd. Druhý směr, kterému se firma věnuje, jsou fotovoltaické elektrárny pro koncové zákazníky i společnosti.
Co od Vás očekáváme:
oDobrou schopnost jednání s lidmi
oVelkou chuť pracovat a učit se
oSŠ nejlépe technického či obchodního zaměření
oZkušenosti v komunikaci a zjišťování potřeb u klienta – minimálně 2 roky
oZnalost anglického jazyka na středně pokročilé úrovni slovem i písmem (B2) (komunikujeme s dodavateli přes videokonference a emailem)
oAktivního řidiče (průkaz sk. B)
Vaším úkolem bude vyhledávání a rozvoj nových obchodních příležitostí a také péče o klíčové zákazníky. Připravte se, že bez dobré znalosti našich i konkurenčních produktů to nepůjde, takže se pár měsíců budete učit získávat znalosti o trhu, získat si autoritu v týmu, připravit řešení pro naše klienty. Čeká Vás také koordinace obchodních, technických a logistických procesů souvisejících se zakázkami.
Vaším výsledkem práce bude splněný obchodní plán.
Co Vám můžeme za Vaši dobrou práci nabídnout?
oPříjemné pracovní prostředí – kancelář, kterou budete sdílet s dalšími kolegy,
se kterými je sranda a dáte si ranní kafíčko nebo oběd
oKvalitní zaučení a stálou podporu týmu
oPostupné zvyšování kvalifikace a osobní i odborný růst
oDlouhodobé uplatnění ve stabilní společnosti na českém trhu
oBezproblémová komunikace s nadřízeným
oBenefity: pružná pracovní doba s povinnou dobou od 9:00 do 15:00 hod.,
po zapracování možnost home office, možnost domluvit se na dočasné nepřítomnosti s nadřízeným v případě nenadálých událostí, vzdělávací kurzy, 5 týdnů dovolené, zvýhodněné ceny na produkty, 2× ročně teambuildingové aktivity, příspěvek po roce spolupráce, když budete potřebovat nové brýle nebo poslat děti na tábor nebo půjdete relaxovat na masáž
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?