- 33 000 – 60 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Náplní práce je zpracování účetnictví klientů v malé renomované účetní a daňové kanceláři. Práce je vykonávána pod dohledem daňového poradce a ostatních účetních. Minimální výše úvazku je 30 hodin, preferujeme ale spíše plný úvazek (případně přechod na plný úvazek později).
Požadujeme výbornou teoretickou znalost účetnictví nejlépe z Obchodní akademie, případně VŠ ekonomického směru.
Místo je vhodné pro čerstvé absolventy. Praxi Vás naučíme. Potřebná alespoň základní písemná znalost angličtiny, vhodná i základní znalost němčiny. Předvybraní uchazeči budou pozváni na pohovor spojený s praktickým testem z účetnictví a základů daní.
Zaměstnanecké výhody:
příspěvek na penzijní připojištění (či DP, DIP apod.), příspěvek na stravování, příspěvek na volnočasové aktivity, půlroční bonusy, pohodová atmosféra v kanceláři. Pro vaši další kariéru získáte rozsáhlé znalosti a zkušenosti z oblasti daní a účetnictví, které vás jinde nenaučí.
Kontakt: e-mailem
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?