- 25 000 – 35 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
První kontakt:
Krejčíková Dagmar, tel.: zobrazit tel. číslo , Po – Pá 8 – 15 hod
e-mail: e-mail přes
osobně: Po – Pá 8 – 15 hod.
Možnost prodloužení na dobu neurčitou.
Pracovní doba:
7.00 – 15:30 hod (po dohodě lze upravit).
Hledáte pracovní uplatnění v technickém oboru?
Máte vzdělání a pracovní zkušenosti z oboru elektro?
Nevadí Vám cestování, akční náplň práce a nebojíte se řešení různorodých technických záležitostí?
Aktuálně hledáme vhodné kandidáty/tky na pracovní pozici do našeho zavedeného TELEMATICKÉHO ODDĚLENÍ pro odd. realizace zakázek.
Co bude Vaší pracovní náplní?
Řešení technických problémů
Účast při realizaci zakázek
Zpracování technických podkladů dle požadavků zákazníka.
Co od Vás očekáváme?
SOU/SŠ vzdělání technického zaměření, ideálně obor elektro
Praxi v technickém oboru podmínkou
Orientaci v oblasti elektro a Vyhl.NV 194/2022
Znalost AJ výhodou
Řidičský průkaz sk.B
Aktivní přístup, schopnost týmové spolupráce, komunikativnost a ochotu cestovat.
Co Vám můžeme nabídnout?
Silné zázemí úspěšné a stabilní společnosti
Možnost zaučování a sdílení informací s kolegy ze zavedeného oddělení
Samostatnou technickou pracovní pozici s možností se dále rozvíjet a získávat zkušenosti z různorodých technických projektů
Podporu při zaškolení a úzkou spolupráci s kolegy z ostatních oddělení společnosti
Profesní růst a pravidelné vzdělávání
Příjemný pracovní kolektiv, moderní pracovní prostředí a vozový park
Možnost osobního ohodnocení /13.plat.
Zaujala Vás tato pracovní nabídka a máte zájem o další informace o této pracovní pozici!
Zašlete nám Váš životopis na e-mailovou adresu: e-mail přes a můžeme se potkat při osobním pohovoru v naší společnosti!
Těšíme se na Vás!
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?