- 60 000 – 80 000 Kč
- Plný úvazek
Požadujeme – ukončené VŠ nebo SŠ vzdělání stavebního, architektonického nebo právnického směru, uživatelská znalost práce na PC (znalost programu VITA výhodou), ŘP sk. B, schopnost čtení výkresů, orientace v projektové dokumentaci, schopnost práce s mapovými podklady a územním plánem, čtení v katastrálních mapách, technické myšlení, prostorová představivost, orientace v legislativě, především stavební řád, stavební zákon, ochota práce v terénu, systematičnost, pečlivost, kladný vztah k administrativě, organizační a komunikační schopnosti, přesnost, spolehlivost, psychická odolnost, vyjednávací schopnosti.
Výhodou – odborná praxe, zvláštní odborná způsobilost při územním rozhodování a při rozhodování na úseku stavebního řádu a vyvlastnění, dle zákona č. 312/2002 Sb., o úřednicích a prováděcí vyhlášky č. 512/2002 Sb.
Náplň práce – zajišťování odborných agend na úseku územního plánování a stavebního řádu, kvalifikované a samostatné vyřizování záležitostí v oblasti přidělené agendy, zajištění administrativních prací spojených s činností odboru, vydávání rozhodnutí v souladu s příslušnými zákony.
Náležitosti přihlášky a bližší informace k výběrovému řízení – www.hnojnik.cz, sekce Úřední deska.
Přihlášku s požadovanými doklady nutno doručit v zalepené obálce s označením „VEŘEJNÁ VÝZVA č. 3 – NEOTVÍRAT“ s uvedením adresy žadatele do 23.8.2023 do 14:00 hod. na adresu: Obec Hnojník, Hnojník 222, 739 53 Hnojník.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.