- 35 000 – 70 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy

VŠECHNY INFORMACE OHLEDNĚ VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ A O NÁLEŽITOSTECH PŘIHLÁŠKY NALEZNETE NA ADRESE www.letohrad.eu
Referent/ka stavebního úřadu, pracovní poměr na dobu určitou, platová třída 10
dobré komunikační a vyjednávací schopnosti, asertivní jednání, časovou flexibilitu, řidičský průkaz skupiny B, dovednost práce s PC (Office, Windows, Excel, Internet).
Předpoklady: dosažení věku 18 let, způsobilost k právním úkonům, bezúhonnost, státní občan České republiky, popřípadě fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt.
Předpokládaný nástup na pracovní místo: 01.06.2022 případně dle dohody
doba určitá (zástup za MD a RD)
Lhůta pro podání přihlášky: do pátku 24.03.2022 11:00 hodin buď osobně na podatelnu Městského úřadu Letohrad nebo poštou (rozhoduje podací razítko pošty nebo podatelny městského úřadu).
Další informace:
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo nevybrat žádného uchazeče a výběrové řízení kdykoli bez udání důvodů zrušit. Uchazeč nese náklady, které mu ve výběrovém řízení vznikly. Podáním přihlášky uchazeč souhlasí s tím, že zadavatel bude pro potřeby výběrového řízení nakládat s jeho osobními údaji. Po skončení výběrového řízení budou neúspěšným uchazečům vráceny přílohy zaslané s přihláškou do výběrového řízení. V případě, že se zásilka vrátí jako nedoručená, budou všechny dokumenty uchazeče skartovány. Pohovor s uchazeči proběhne v úterý 29.03.2022 v 09:00 hodin na MěÚ Letohrad, kancelář tajemníka. Pozvánky k výběrovému řízení nebudou rozesílány. Rozhodnutí výběrové komise bude uchazečům oznámeno písemně.
Případné další informace poskytne Ing. Ilona Blažková, tel. zobrazit tel. číslo , email: e-mail přes .
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?