- Plný úvazek
1. kontakt e-mailemPavla Němčicová Ing., e-mail: e-mail přes
Co vás čeká?
- komplexní příprava na interní a externí přejímky našich výrobků,
- organizace a provedení interních a externích přejímek našich výrobků,
- administrativní činnost: práce s dokumentací, příprava podkladů k přejímkám aj.
- fyzická kontrola výrobků před přejímkou (např. kompletnost dle dokumentace, atd.),
- jednání s dodavateli a zákazníky,
- úzká spolupráce s ostatními odděleními ve společnosti
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít?
- středoškolské/vysokoškolské vzdělání technického směru,
- schopnost číst a orientovat se v technických výkresech,
- práce s měřidly,
- základní znalost angličtiny,
- uživatelská znalost práce na PC (MS Office),
- certifikát vizuální kontroly level 2 výhodou.
- časová flexibilita,
- důslednost, samostatnost a spolehlivost v plnění svěřených úkolů,
- systematické myšlení s orientací na detail,
- proaktivní a iniciativní přístup,
- ochota učit se novému a dále se vzdělávat.
Nástup možný ihned nebo po dohodě.
Při oboustranné spokojenosti možnost prodloužení na dobu neurčitou.
Zaměstnanecké výhody: příspěvek na stravování, pružná pracovní doba, mimořádné odměny, možnost navýšení mzdy po zkušební době, firemní vzdělávání, možnost pracovat na zajímavých projektech, mobilní telefon