- 25 000 – 32 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince
Budete provádět nedestruktivní kontroly železničních kol a náprav, obsluhovat zkušební zařízení a linky, zaznamenávat naměřené hodnoty a zpracovávat kontrolní protokoly a dokumentace pro zákazníky. Budete asistovat při zkouškách na ostatních zkušebnách a provozech v rámci získané odborné způsobilosti a účastnit se na přejímkách, auditech, FAI se zástupci odběratelů. Pro tuto pozici nutně potřebujete: SŠ vzdělání s maturitou strojírenského nebo elektro zaměření, znalost čtení výkresové dokumentace, uživatelská znalost práce na PC v prostředí MS Windows a Office, samostatnost, zodpovědnost, spolehlivost, organizační schopnosti, pečlivost, znalost metod pro nedestruktivní zkoušení výhodou, personální certifikace v oblasti NDT dle EN ISO 9712/EN 473 v metodě UT a MT výhodou, znalost anglického, popř. německého jazyka výhodou.
Způsob kontaktu: životopis zasílat na e-mail

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.