- 40 000 – 80 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Požadavky: vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání technického směru, orientaci v procesech přípravy a realizace oprav a investic o znalost obecně závazných předpisů z oblasti stavebního práva o základní orientaci v zákonech č. 128/2000 Sb., o obcích (obecní zřízení), č. 283/2021 Sb., stavební zákon, ve znění pozdějších předpisů, a s ním souvisejících předpisů, č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů, dobrou uživatelskou znalost běžného kancelářského software, řidičské oprávnění skupiny sk. B
Výhodou: vzdělání ve stavebním oboru oautorizace ČKAIT, zkušenosti s prací v oblasti státní správy nebo samosprávy
Náplň činnosti: energetický management města, správa majetku města v oblasti bytů a nebytových prostor, vydávání souhlasů a stanovisek v rámci správy majetku města, realizace výběrových řízení a administrace oprav a investic v rámci spravovaného majetku města, správa majetku v oblasti lesního hospodářství, realizace odpadového hospodářství města
Uchazeč předloží písemnou přihlášku, která musí obsahovat tyto náležitosti:
a údaje o odborných znalostech a dovednostech, které souvisí s oblastí pozice
výběrového řízení
výběrovém řízení na danou pozici MěÚ Humpolec.
Přihlášku v písemné podobě je nutné doručit tak, aby ji vyhlašovatel obdržel nejpozději dne
5. listopadu 2024 do 12:00 hod., na adrese podatelny:
„Výběrové řízení – OISM-majetek“
Městský úřad Humpolec
Mgr. Jiří Fiala, tajemník MěÚ
Horní náměstí 300
396 22 Humpolec
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?