- 40 000 – 100 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Společnost Monaco int. s.r.o. působí na českém a slovenském trhu více než 30 let. Jsme specialisté na dovoz a prodej technologického vybavení pro gastronomii, stolního, kuchyňského a banketového sortimentu pro hotely a restaurace. Nabízíme také kompletní vybavení pro pizzerie – od strojního zařízení až po suroviny, receptury a školení. Součástí našeho portfolia je i široký sortiment cukrářských, zmrzlinářských a pekařských surovin a pomůcek. Od roku 2010 provozujeme vlastní e-shop.
Aktuálně rozšiřujeme náš tým a hledáme zkušeného kolegu/kolegyni na pozici:
Specialista zpracování objednávek s angličtinou
Co Vás u nás čeká
zpracování přijatých objednávek (z e-shopu i od obchodních zástupců – tuzemských i zahraničních klientů)
poskytování profesionálního zákaznického servisu – každodenní komunikace se zákazníky telefonicky i emailem
příprava cenových nabídek dle požadavků klientů
koordinace a zajištění přepravy zboží ke klientovi
úzká spolupráce s dalšími odděleními (sklad, nákup, externí výroba)
péče o obchodní vztahy s klíčovými klienty společnosti
pravidelné kontrolní reporty a administrativní podpora obchodu
Profil ideálního kandidáta
praxe na obdobné pozici (obchod/zákaznický servis)
samostatnost, strukturovanost a schopnost stanovit si priority
vysoká orientace na zákazníka, proaktivní a profesionální vystupování
vynikající komunikační dovednosti a schopnost zvládat stresové situace
týmový duch a ochota spolupracovat
znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni
Výhodou je
znalost účetního a skladového systému ABRA (není podmínkou, zaškolíme Vás)
orientace v oblasti gastronomie
komunikativní znalost italštiny
Co Vám nabízíme
pracovní smlouvu na dobu neurčitou
zázemí stabilní česko-italské rodinné společnosti
neomezené množství kvalitní italské kávy
možnost ochutnávat naše produkty (včetně vlastní zmrzliny)
zaměstnanecké slevy na sortiment
Multisport kartu a stravenkový paušál
Pokud Vás tato pozice zaujala a splňujete uvedené požadavky, zašlete nám prosím svůj životopis na e-mail: e-mail přes odpovědní formulář.
MONACO int. s.r.o.
Mladoboleslavská 209
197 00 Praha
IČO: 60471271
Datová schránka: b7enfbb
Další informace:
GPS: 50.134515364092,14.558016129926,
S-JTSK: -733291.82 -1039572.46,
RUIAN: 22460641
Poznámka: Tato adresa je sídlem společnosti a nemusí se shodovat s adresou, kam firma hledá nové pracovníky. Adresa pracovní nabídky je uvedena v inzerci - v poli Lokalita.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.