- 45 000 – 90 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
Předsedkyně Rady Českého telekomunikačního úřadu jako služební orgán příslušný podle § 10 odst. 1 písm. f) zákona č. 234/2014 Sb., o státní službě, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon o státní službě“), vyhlašuje výběrové řízení na služební místo: odborného referenta v odboru pro severočeskou oblast (SM425); v oboru služby: 36. Elektronické komunikace a poštovní služby; s místem výkonu služby: Ústí nad Labem. Služba na tomto služebním místě bude vykonávána ve služebním poměru na dobu určitou po dobu mateřské a rodičovské dovolené. Služební místo je zařazeno podle Přílohy č. 1 k zákonu o státní službě do 8. platové třídy. S ohledem na povahu činnosti Českého telekomunikačního úřadu se nestanovuje na služební místo způsobilost mít přístup k utajovaným informacím podle právního předpisu upravujícího ochranu utajovaných informací.
Hlavní popis činnosti: – Zajišťování ucelených odborných služebních agend, pokud není pro jednotlivé obory služby stanoveno jinak. – Vyřizování administrativní agendy ředitele odboru, vyřizování korespondencí podle obecných postupů a provádění všech administrativně-technických prací, včetně pořizování záznamů z jednání. – Komplexní zajištění chodu sekretariátu ředitele odboru. – Zajištění evidence a správy svěřeného majetku, včetně vedení drobné pokladny, výdajů na pohoštění a objednávek kancelářského materiálu. – Provádění prací spojených s odběrem zboží a služeb a s vyúčtováním cestovních příkazů. – Evidování, zakládání a vyřizování korespondence včetně zajišťování kontroly a úpravy písemností předkládaných řediteli odboru k podpisu. – Komplexní zajišťování spisové služby a předarchivní péče o dokumenty. – Zajišťování chodu podatelny, výpravny, elektronické podatelny a elektronické výpravny.
Žadatel musí splňovat základní předpoklady pro přijetí do služebního poměru a zařazení na služební místo odborného referenta v odboru pro severočeskou oblast (SM425) podle § 25 zákona o státní službě, tj.: a) je státním občanem České republiky, občanem jiného členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru; b) dosáhl věku 18 let; c) je plně svéprávný; d) je bezúhonný; e) dosáhl středoškolského vzdělání s maturitní zkouškou ; f) má potřebnou zdravotní způsobilost.
Zaměstnanecké výhody: stravenky, příspěvek z FKSP na rekreaci, kulturu a sport, 5 týdnů dovolené, indispoziční volno
Kontakt: e-malem, telefonicky

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.