- 32 000 – 35 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Výběrové řízení na služební místo odborného referenta v odboru pro severočeskou oblast – doba určitá – za MD/RD | Český telekomunikační úřad (ctu.cz) Předseda Rady Českého telekomunikačního úřadu, jako služební orgán příslušný podle § 10 odst. 1 písm. f) zákona č. 234/2014 Sb., o státní službě, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon o státní službě“), vyhlašuje výběrové řízení na služební místo odborného referenta (SM425) v Českém telekomunikačním úřadu, v odboru pro severočeskou oblast, se služebním působištěm v Ústí nad Labem. Na služebním místě je státní služba (dále jen „služba“) vykonávána v oboru služby: 36. Elektronické komunikace a poštovní služby.
Na služebním místě jsou vykonávány zejména následující činnosti:
o Zajišťování ucelených odborných služebních agend, pokud není pro jednotlivé obory služby stanoveno jinak.
o Komplexní zajištění chodu sekretariátu ředitele odboru.
o Vyřizování administrativní agendy ředitele odboru, vyřizování korespondencí podle obecných postupů a provádění všech administrativně-technických prací, včetně pořizování záznamů z jednání.
o Zajišťování chodu podatelny, výpravny, elektronické podatelny a elektronické výpravny.
o Evidování, zakládání a vyřizování korespondence včetně zajišťování kontroly a úpravy písemností předkládaných řediteli odboru k podpisu.
o Provádění prací spojených s odběrem zboží a služeb a s vyúčtováním cestovních příkazů.
o Zajištění evidence a správy svěřeného majetku, včetně vedení drobné pokladny, výdajů na pohoštění a objednávek kancelářského materiálu.
o Komplexní zajišťování spisové služby a předarchivní péče o dokumenty.
Zaměstnanecké výhody: stravenky, příspěvek z FKSP na rekreaci, kulturu a sport, 5 týdnů dovolené, indispoziční volno
Kontakt: e-mailem, telefonicky

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.