- 33 000 – 38 000 Kč
- Plný úvazek
pozice: Teamleader v odd. Admin.centrum Příbram
Nástup: 15.12.2025, Mzda: 26680,– až 38570,– Kč
Kontakt: Bc. Dan Albrecht Mgr. Klára Kalhotková, e-mail: e-mail přes ,
Do výběrového řízení se přihlašujte přes stránky „Úřadu práce ČR – Kariéra na ÚP ČR“, kde naleznete podrobný popis daného místa a povinné přílohy:
https://www.uradprace.cz/teamleader-v-oddeleni-administrativni-centrum-pribram-generalniho-reditelstvi-uradu-prace-cr-praha-id-11002449–27–10–2025
Hlavní popis činností:
o Dle pokynů vedoucího oddělení Administrativního centra v Příbrami kontrolujete výkon, kvalitu práce a dodržování postupů členů týmu.
o Pracujete s jednotlivými členy týmu na pravidelné bázi, poskytujete jim zpětnou vazbu, motivujete je a dále je pracovně rozvíjíte.
o Dle pravidel provozu oddělení koordinujete absenci členů týmu, vedete a potvrzujete evidenci odpracované doby a schvalujete propustky zaměstnanců zařazených v rámci oddělení Administrativního centra v Příbrami.
o Podílíte se na tvorbě a udržování pracovních postupů a procesů.
o Řešíte nestandardní případy/situace a poskytujete podporu ostatním kolegům.
o Podílíte se na nasazování a úpravách procesů.
o Nově nastoupené zaměstnance vedete schváleným adaptačním plánem.
o Pracujete v souladu s aktuálními pracovními postupy.
o Vykonáváte činnosti vyžadující individuální přístup k jednotlivým případům.
o Zajišťujete agendu spojenou se zpracováním žádostí klientů v oblasti nepojistných sociálních dávek a zaměstnanosti včetně kontrolní činnosti.
o Činíte úkony orgánu prvního stupně ve správním řízení jako úřední osoba oprávněna k těmto úkonům na základě vnitřních řídících aktů či pověření.
o Vyřizujete věci ve správním řízení, včetně dílčích částí správního řízení podle běžných postupů (např. opatřování podkladů pro vydání rozhodnutí, jejich ověřování a došetřování, kontrola a oprava zřejmých nesprávností v rozhodnutí, vyjádření, osvědčení nebo sdělení, sepisování protokolu o ústním jednání a ústním podání, jakož i o jiných úkonech ve styku s účastníky správního řízení, vyřizování stížností a oprav).
o Posuzujete podklady pro správní řízení a provádíte důkazy potřebné ke zjištění stavu věci.
o Vykonáváte činnosti vyžadující individuální přístup k jednotlivým případům.
o Komplexně zpracováváte žádosti včetně zpracování získaných údajů prostřednictvím agendových informačních systémů.
o Kontrolujete věcnou a formální úplnost, ověřujete potvrzení a doklady.
o Spolupracujete se správními úřady, územními samosprávnými celky a dalšími subjekty pro zajištění zpracování žádostí klientů v oblasti nepojistných sociálních dávek a zaměstnanosti.
Obor služby: „Zaměstnanost“ a „Nepojistné sociální dávkové systémy“
Plat: od 26 680 Kč do 38 570 Kč
V případě zájmu o uvedenou pozici zašlete, prosím, elektronicky povinné dokumenty:
o „žádost o jmenování na služební místo“ (dále jen „žádost“) s uvedením názvu pozice a pracoviště,
(žádost není nutné podepisovat pro účast ve výběrovém řízení)
o strukturovaný životopis,
o motivační dopis,
o kopii dokladu o dosaženém vzdělání.
Posuzovány budou žádosti podané ve lhůtě do 27. října 2025, tj. v této lhůtě
o zaslané na e-mailové adresy a e-mail přes ,
o doručené služebnímu orgánu prostřednictvím provozovatele poštovních služeb na adresu služebního úřadu Úřad práce ČR, Dobrovského 1278/25, 170 00 Praha 7,
o podané osobně na podatelnu služebního úřadu na výše uvedené adrese,
o podané v elektronické podobě na adresu elektronické pošty služebního úřadu , nebo
o podané v elektronické podobě prostřednictvím datové schránky služebního úřadu ID 7hazk97.
Obálka, resp. datová zpráva, obsahující žádost včetně požadovaných listin (příloh) musí být označena slovy: „Neotevírat“ a slovy „Výběrové řízení č.j. "vypsat číslo jednací“.
Nedoložení výše požadovaných dokumentů je považováno za nesplnění požadavků.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.