- Plný úvazek, Zkrácený úvazek

pozice: Teamleader v odd. Admin.centrum Příbram
Nástup: 15.12.2025, Mzda: 26680,– až 38570,– Kč
Kontakt: Bc. Dan Albrecht Mgr. Klára Kalhotková, e-mail: e-mail přes odpovědní formulář, Odpovědět na inzerát
Do výběrového řízení se přihlašujte přes stránky „Úřadu práce ČR – Kariéra na ÚP ČR“, kde naleznete podrobný popis daného místa a povinné přílohy:
https://www.uradprace.cz/teamleader-v-oddeleni-administrativni-centrum-pribram-generalniho-reditelstvi-uradu-prace-cr-praha-id-11002449–27–10–2025
Hlavní popis činností:
o Dle pokynů vedoucího oddělení Administrativního centra v Příbrami kontrolujete výkon, kvalitu práce a dodržování postupů členů týmu.
o Pracujete s jednotlivými členy týmu na pravidelné bázi, poskytujete jim zpětnou vazbu, motivujete je a dále je pracovně rozvíjíte.
o Dle pravidel provozu oddělení koordinujete absenci členů týmu, vedete a potvrzujete evidenci odpracované doby a schvalujete propustky zaměstnanců zařazených v rámci oddělení Administrativního centra v Příbrami.
o Podílíte se na tvorbě a udržování pracovních postupů a procesů.
o Řešíte nestandardní případy/situace a poskytujete podporu ostatním kolegům.
o Podílíte se na nasazování a úpravách procesů.
o Nově nastoupené zaměstnance vedete schváleným adaptačním plánem.
o Pracujete v souladu s aktuálními pracovními postupy.
o Vykonáváte činnosti vyžadující individuální přístup k jednotlivým případům.
o Zajišťujete agendu spojenou se zpracováním žádostí klientů v oblasti nepojistných sociálních dávek a zaměstnanosti včetně kontrolní činnosti.
o Činíte úkony orgánu prvního stupně ve správním řízení jako úřední osoba oprávněna k těmto úkonům na základě vnitřních řídících aktů či pověření.
o Vyřizujete věci ve správním řízení, včetně dílčích částí správního řízení podle běžných postupů (např. opatřování podkladů pro vydání rozhodnutí, jejich ověřování a došetřování, kontrola a oprava zřejmých nesprávností v rozhodnutí, vyjádření, osvědčení nebo sdělení, sepisování protokolu o ústním jednání a ústním podání, jakož i o jiných úkonech ve styku s účastníky správního řízení, vyřizování stížností a oprav).
o Posuzujete podklady pro správní řízení a provádíte důkazy potřebné ke zjištění stavu věci.
o Vykonáváte činnosti vyžadující individuální přístup k jednotlivým případům.
o Komplexně zpracováváte žádosti včetně zpracování získaných údajů prostřednictvím agendových informačních systémů.
o Kontrolujete věcnou a formální úplnost, ověřujete potvrzení a doklady.
o Spolupracujete se správními úřady, územními samosprávnými celky a dalšími subjekty pro zajištění zpracování žádostí klientů v oblasti nepojistných sociálních dávek a zaměstnanosti.
Obor služby: „Zaměstnanost“ a „Nepojistné sociální dávkové systémy“
Plat: od 26 680 Kč do 38 570 Kč
V případě zájmu o uvedenou pozici zašlete, prosím, elektronicky povinné dokumenty:
o „žádost o jmenování na služební místo“ (dále jen „žádost“) s uvedením názvu pozice a pracoviště,
(žádost není nutné podepisovat pro účast ve výběrovém řízení)
o strukturovaný životopis,
o motivační dopis,
o kopii dokladu o dosaženém vzdělání.
Posuzovány budou žádosti podané ve lhůtě do 27. října 2025, tj. v této lhůtě
o zaslané na e-mailové adresy Odpovědět na inzerát a e-mail přes odpovědní formulář ,
o doručené služebnímu orgánu prostřednictvím provozovatele poštovních služeb na adresu služebního úřadu Úřad práce ČR, Dobrovského 1278/25, 170 00 Praha 7,
o podané osobně na podatelnu služebního úřadu na výše uvedené adrese,
o podané v elektronické podobě na adresu elektronické pošty služebního úřadu Odpovědět na inzerát, nebo
o podané v elektronické podobě prostřednictvím datové schránky služebního úřadu ID 7hazk97.
Obálka, resp. datová zpráva, obsahující žádost včetně požadovaných listin (příloh) musí být označena slovy: „Neotevírat“ a slovy „Výběrové řízení č.j. "vypsat číslo jednací“.
Nedoložení výše požadovaných dokumentů je považováno za nesplnění požadavků.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?