- 55 000 – 70 000 Kč
- Plný úvazek
Místo výkonu práce: na Krajském informačním a operačním středisku (KOPIS) na Krajském ředitelství HZS Ústeckého kraje (v areálu stanice Ústí nad Labem), Masarykova 342/380, 400 01 Ústí nad Labem.
Jedná se o služební poměr, který je upraven zákonem č. 361/2003 Sb. o služebním poměru příslušníků bezpečnostních sborů, v platném znění.
Pozice je vhodná i pro absolventy.
Předpokládaný datum ustanovení na služební místo k 1.5.2018.
Náplň služebního místa: samostatná operační činnost na operačním a informačním středisku s územně vymezenou působností vyššího stupně (příjem tísňových hovorů na linkách 112 a 150 v ČJ i cizím jazyce a jejich následné zpracování a řešení).
V souladu s ustanovením § 11 zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů, vyhlašovatel informuje uchazeče o tom, že bude shromažďovat, zpracovávat a uchovávat jeho osobní údaje, včetně citlivých údajů v rozsahu nezbytném pro uskutečnění výběrového řízení.
Písemnou přihlášku a požadované doklady včetně svojí kontaktní adresy a telefonu (popř. emailu) doručte písemně nebo emailem v termínu od 23.2..2018 do 16.3.2018 na adresu HZS Ústeckého kraje, oddělení personální a PaM, Horova 1340/10, 400 01.
V přihlášce prosím uveďte, zda požadujete u výběrového řízení přezkoušeni z NJ nebo AJ, nebo z obou jazyků, pokud ovládáte oba.
Odborné dotazy k náplni služební činnosti směřujte na kpt. Alenu Jünglingovou, tel. zobrazit tel. číslo , zobrazit tel. číslo , administrativní či personální dotazy na Petru Janečkovou, tel.: zobrazit tel. číslo .
Uchazeči, splňující stanovené podmínky, budou pozváni k absolvování výběrového řízení.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?