- 24 490 – 33 300 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince
plný úvazek nebo min. 80%
Náplň práce: Obsluha datov. schránek, obsluha internetbankingu, obsluha emailů, tisky, vystavování a rozesílání faktur, práce personální zadávání pracovních poměrů, použití šablon pro sepsání a vytvoření Pracovních smluv, přebírání účetnictví od klientů, zadávání prvotních podkladů do našeho programu MRP K/S
Vzdělání: vzdělání v oboru tj. Obchodní akademie, VŠ ekonomického směru
Předpoklady: výborná paměť, přesnost, preciznost, spolehlivost, samostatnost, soběstačnost, schopnost práce v kolektivu, nekonfliktnost, NJ nebo AJ – korespondence s klienty probíhá min. v jednom z těchto jazyků, dále: 10ti prstová hmatová metoda při psaní na počítači
Nutná je: chuť učit se a vzdělávat se, přijetí faktu, že škola Vám dá max.10% z toho, co je ve skutečnosti praxe; Nástupní plat: Kč 20 000,–- + výkonnostní prémie
Výhoda: Práce je vhodná i pro absolventy SŠ nebo VŠ, práce v mladém a úzkém kolektivu, 10 minut pěšky od náměstí v ČB v čistém, nekuřáckém a moderně vybaveném prostředí.
Tato práce Vám přinese kontakt s mnoha desítkami klientů společností zvučných jmen.
Po zaučení na této pozici profesní růst na pozici junior účetní a senior účetní /nebo samostatné mzdové účetní vítán a podporován.; Pouze písemné CV včetně motivačního dopisu na emailovou adresu e-mail přes , součástí výběrového řízení je pohovor vybraných účastníků a vstupní test. Nástup možný ihned.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?