- Plný úvazek
Místo výkonu práce Pardubice
Co je náplní práce?
- péče o zákazníky a showroom
- objednávání zákazníků na servis
- administrativa (kompletace složek faktur, vedení pokladny, evidence školení …)
- podpora servisního a prodejního týmu
- denní správa docházky pracovníků servisu
- obvolávání spokojenosti zákazníků
Jaké jsou naše požadavky?
- pečlivost, zodpovědnost, samostatnost a spolehlivost
- organizační a komunikační schopnosti
- aktivní a pozitivní přístup, reprezentativní vzhled a vystupování
- řidičský průkaz sk. B
Zaměstnanecké výhody:
- atraktivní a zajímavou práci v moderní společnosti s tradicí
- zázemí silné a stabilní společnosti, zaškolení ostřílenými kolegy
- pracovní doba pondělí až pátek, 6 – 18 (směnný provoz)
- smlouva na dobu určitou/zástup za MD
- příspěvek na stravu, sportovní aktivity zdarma, vstupenky na hokej, sotihy, výhdoný tarif od mobilního operátora a další výhody
- řadu společenských akcí, vstupenek a aktivit
- přátelskou a pozitivní atmosféru ve firmě, neobyčejné a fajn kolegy
První kontakt emailem, další informace na telefonu