- 30 000 – 32 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Pracovní náplň: koordinace činností souvisejících s podáváním žádostí o podpory a dotace a přijímáním podpor a dotací a splněním závazků vzniklých přijetím podpory a závěrečným vyhodnocením čerpání podpory; stanovování postupů a zásad výběru žadatelů o podpory včetně vyhodnocování projektů, zpracovávání a předkládání závěrečného vypořádání přiznaných dotací a podpor; zajištění agendy v systému GINIS; metodická příprava podmínek dotačních programů; kontrola čerpání a užití jednotlivých dotací; provádění předběžné, průběžné a následné kontroly podpořených projektů; příprava materiálů pro samosprávné orgány kraje.
Obor školního vzdělání: ekonomický, projektové řízení, veřejná správa, regionální rozvoj.
Znalosti oboru: Zákon č. 129/2000 Sb., o krajích; základní znalost projektového řízení.
Další předpoklady a znalosti: znalost a užívání PC (MS Office, Outlook, internet), řidičské oprávnění skupiny B, dobré komunikační schopnosti, předpoklady k týmové práci, dobrá úroveň vystupování, ochota se dále vzdělávat; praxe v oboru výhodou.
Zaměstnanecké výhody: 25 dní dovolené + 5 dní placeného volna pro případ zdravotní indispozice (SICK DAYS); osobní ohodnocení dle dosahovaných pracovních výsledků; příspěvky na rekreaci, sport, kulturu, zdravotnické pomůcky, penzijní připojištění, stravování; možnost dalšího vzdělávání.
Termín a způsob zaslání přihlášky: přihlášky s požadovanými doklady doručte osobně, popřípadě zašlete na adresu: Jihočeský kraj, Krajský úřad, U Zimního stadionu 1952/2, 370 76 České Budějovice, odbor Kancelář ředitele krajského úřadu tak, aby na krajský úřad byly doručeny nejpozději do 30. 5. 2023.
Přihláška je ke stažení na: https://www.kraj-jihocesky.cz/volna-mista-vyberova-rizeni.
Přílohy přihlášky jsou:
1.životopis, ve kterém uveďte údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech, dále o dovednostech týkajících se správních činností,
2. výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce (originál případně ověřená kopie); u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem (pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením),
3. ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.