Nákupce - administrátor projektu

Ústí nad Labem
25.000 – 35.000 Kč

Hledáme:

  • člena/ku nákupního týmu projektu – organizační a technické činnosti pro zajištění nabídkových řízení, vedení agendy dodávek a komunikace s externími dodavateli

Hlavní činnosti:

  • činnosti vázané na řízení nabídko-poptávkových řízení
  • evidence technicko – ekonomických podkladů
  • podpora uzavírání smluvních vztahů
  • zadávání a tvorba objednávek v systému dle proškolení
  • vedení dokumentace a přípravy agendy jednání
  • pozice vypsána k projektu v Ústí n. Labem, který bude trvat cca 2 roky, v případě oboustranného zájmu je po ukončení projektu možné pokračovat ve spolupráci s místem výkonu v sídle firmy v Litvínově
  • flexibilní pracovní doba s možností home office 1 den v týdnu dle vytíženosti na projektu

Odpovědnosti:

  • dodržování standardů a norem dle zadaných podmínek
  • kooperace s dalšími členy vlastního týmu, jejich podpora v jednání s externími subjekty

Požadujeme:

  • SŠ/VŠ vzdělání ekonomického směru
  • 2 roky praxe v oblasti nákupu, tvorba poptávek/nabídek
  • excel, word, powerpoint, základy PC práce, orientace v technických termínech a procesech výhodou,
  • znalost programu Helios výhodou
  • řidičský průkaz skupiny B
  • pečlivost, samostatnost, odolnost vůči stresu, dobré komunikační a vyjednávací dovednosti

Nabízíme:

  • 25 dní dovolené, stravenkový paušál, příspěvek na penzijní připojištění 500,– Kč, pružná pracovní doba, kulturní a sportovní aktivity pro zaměstnance; příspěvek na Multisport kartu.

Kontakt:

  • e-mailem, zasláním životopisu na e-mail přes odpovědní formulář

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?

kulturní
Ohodnoť práci a vyhraj preumium členství  na Rohlik.cz

SKVĚLÝ TIP

Ohodnoť práci a vyhraj preumium členství na Rohlik.cz

CHCI VYHRÁT