Nákupce - administrátor projektu

Ústí nad Labem
25.000 – 35.000 Kč

Hledáme:

  • člena/ku nákupního týmu projektu – organizační a technické činnosti pro zajištění nabídkových řízení, vedení agendy dodávek a komunikace s externími dodavateli

Hlavní činnosti:

  • činnosti vázané na řízení nabídko-poptávkových řízení
  • evidence technicko – ekonomických podkladů
  • podpora uzavírání smluvních vztahů
  • zadávání a tvorba objednávek v systému dle proškolení
  • vedení dokumentace a přípravy agendy jednání
  • pozice vypsána k projektu v Ústí n. Labem, který bude trvat cca 2 roky, v případě oboustranného zájmu je po ukončení projektu možné pokračovat ve spolupráci s místem výkonu v sídle firmy v Litvínově
  • flexibilní pracovní doba s možností home office 1 den v týdnu dle vytíženosti na projektu

Odpovědnosti:

  • dodržování standardů a norem dle zadaných podmínek
  • kooperace s dalšími členy vlastního týmu, jejich podpora v jednání s externími subjekty

Požadujeme:

  • SŠ/VŠ vzdělání ekonomického směru
  • 2 roky praxe v oblasti nákupu, tvorba poptávek/nabídek
  • excel, word, powerpoint, základy PC práce, orientace v technických termínech a procesech výhodou,
  • znalost programu Helios výhodou
  • řidičský průkaz skupiny B
  • pečlivost, samostatnost, odolnost vůči stresu, dobré komunikační a vyjednávací dovednosti

Nabízíme:

  • 25 dní dovolené, stravenkový paušál, příspěvek na penzijní připojištění 500,– Kč, pružná pracovní doba, kulturní a sportovní aktivity pro zaměstnance; příspěvek na Multisport kartu.

Kontakt:

  • e-mailem, zasláním životopisu na e-mail přes odpovědní formulář

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

kulturní