- 40 000 – 80 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Město Prachatice vyhlašuje výběrové řízení na obsazení funkce
ředitel/ka Sportovního zařízení Prachatice p. o.
Přihlášky s požadovanými doklady doručte v listinné podobě osobně, popřípadě zašlete, na adresu:
Městský úřad Prachatice, Velké náměstí 3, 383 01 Prachatice tak, aby na podatelnu městského úřadu byly doručeny nejpozději 31. 1. 2023 do 12:00 hod. Obálku označte „Výběrové řízení – ředitel/ka Sportovního zařízení Prachatice p. o.“
Pozn: Přihlášky doručené po výše uvedeném termínu (platí též pro doručování poštovní přepravou) a jiným způsobem než výše uvedeným (např. e-mailem nebo datovou schránkou), nebudou akceptovány.
Podrobnější informace podá:
Luboš Kvasnička, vedoucí Odboru komunálních služeb a dopravy Městského úřadu Prachatice,
telefon: zobrazit tel. číslo , e-mail: e-mail přes
Přihláška musí obsahovat tyto náležitosti:
jméno, příjmení, titul
datum a místo narození
státní příslušnost
místo trvalého pobytu
číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana
tel. kontakt
e-mail (pokud existuje)
datum a podpis
(viz zveřejněný vzor přihlášky na www.prachatice.eu)
Přílohy přihlášky jsou:
strukturovaný životopis v euroformátu
motivační dopis
ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání, případně jiné listiny k prokázání
kvalifikačních požadavků vzdělání
výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce (originál, případně ověřená kopie)
u cizích státních příslušníků též obdobný doklad, osvědčující bezúhonnost, vydaný domovským státem (pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením)
koncepce provozování zařízení, návrhy na zkvalitnění a zefektivnění provozu spravovaných zařízení (v rozsahu max. 2 normostran A4)
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?