- 53 700 – 78 000 Kč
- Plný úvazek
místo výkonu práce : Krnov
Jedná se o klasický úklid kancelářských prostor, chodeb, zázemí vč. sociálních zařízení.
Vyhrazeno pro OZP!
Místo výkonu zaměstnání: potřebujeme 2 osoby na úklid pro Finanční úřad Krnov – nástup možný IHNED! Pracovní doba: jedná se o zkrácený úvazek 4 hod. denně, které je možno odpracovat na FÚ v době od 08 do 13 hod.
První kontakt telefonický k sjednání osobní schůzky – pí. Renata Marková, tel.: zobrazit tel. číslo
/Volat Po – Pá v době od 08:00 do 14:00 hod./
Z : 25.2.2019 A : 26.2 2019

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.