- 28 000 – 33 000 Kč
- Plný úvazek

Strukturovaný profesní životopis spolu s motivačním dopisem posílejte na adresu: Charita Opava, Přemyslovců 26, personální oddělení, 747 07 Opava – Jaktař nebo na e-mail: e-mail přes
K Vašim zaslaným dokumentům prosím přiložte níže uvedený text, abychom mohli pracovat s Vašimi osobními údaji:
„Poskytnutím svých osobních údajů v rozsahu dat v zaslaném životopise a motivačním dopise organizaci Charita Opava, Přemyslovců 13/26, 747 07 Opava-Jaktař dávám souhlas k jejich zpracování a uchování v databázi po dobu 1 roku“.
POŽADAVKY: kvalifikační předpoklady: střední vzdělání s výučním listem nebo maturitní zkouškou a kvalifikační kurz pracovníka v sociálních službách (dle požadavku zákona 108/2006 Sb., o sociálních službách), trestní bezúhonnost; řidičský průkaz sk. B.
OSOBNOSTNÍ PŘEDPOKLADY: ochota setkávat se a pracovat s lidmi s různým typem zdravotního či mentálního znevýhodnění, schopnost týmové spolupráce, ochota učit se novým věcem, odpovědnost, dobré komunikační schopnosti, základní znalost obsluhy PC, aktivní řidič.
POPIS POZICE: práce s dospělými lidmi s těžkým zrakovým postižením nebo lehkým mentálním znevýhodněním, zahrnuje pomoc lidem s postižením s přípravou stravy, s chodem domácnosti, s osobní hygienou, zprostředkovávání kontaktu se společenským prostředím, pomoc při uplatňování práv a oprávněných zájmů a při obstarávání osobních záležitostí, poskytuje sociálně terapeutické činnosti, organizuje volnočasové aktivity pro klienty.
BENEFITY: ke mzdě 2.500 Kč příplatek, stravenky, 5 týdnů dovolené, narozeninové volno, zvláštní příplatek, odměny, možnost dalšího vzdělávání.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?