V případě zájmu zašlete svůj profesní životopis včetně fotografie na email: e-mail přes
Do předmětu emailu uveďte název pozice, o kterou se zajímáte.
Náplň práce:
- příjem a zpracování požadavků s využitím aplikace HelpDesk
- zajišťování komunikace se zákazníky – písemnou formou, telefonicky
- poskytování zákaznické podpory – konzultační a poradenské činnosti uživatelům vybraných produktů (ekonomický informační systém)
- vyřizování požadavků vlastními silami nebo delegování práce v případě náročnějších změn na programátory, kodéry nebo jiné specialisty
- kontrola stavu požadavků
Od kandidáta očekáváme:
- SŠ nebo VŠ vzdělání
- praxi v práci poskytování podpory uživatelům – zkušenosti z HelpDesku vítány
- odborné znalosti – středně pokročilou znalost MS Office (Word, Excel, Outlook),
- analytické schopnosti a schopnost samostatného řešení problémů
- dobré komunikační schopnosti
- vysoké pracovní nasazení, svědomitost, loajálnost
Nabízíme:
- zajímavou práci s možností seberealizace
- možnost dalšího profesního vzdělávání a osobního rozvoje
- program adaptačního zapracování
- motivující finanční ohodnocení
- zázemí stabilní firmy, výborný kolektiv s pohodovými lidmi
- zaměstnanecké benefity
- termín nástupu: ihned nebo dohodou



