- 40 000 – 60 000 Kč
- Plný úvazek

Hledáme: Pomocný/Pomocná finanční účetní
Jsme B2B překladatelská agentura, která byla založena v roce 1990 ve Zlíně. Zákazníkům poskytujeme prvotřídní jazykové služby a špičkový servis. S překladateli spolupracujeme po celém světě a jsme partnerem největších značek z mnoha oborů, např. z automobilového průmyslu, IT, strojírenství aj.
Rádi mezi nás přivítáme kolegu nebo kolegyni na pozici podpory účetního oddělení – tvým hlavním úkolem bude pomoc s jeho hladkým chodem. Od uchazečů čekáme hlavně pečlivý a samostatný přístup k práci. Na oplátku získáš silné zázemí rodinné společnosti, sehraný tým příjemných kolegů a motivující finanční ohodnocení.
Co budeš mít na starosti:
Fakturaci.
Kontrolu, evidenci a účtování dodavatelských faktur.
Administrativní pomoc a podporu účetního oddělení.
E-mailovou komunikaci s dodavateli (v češtině i angličtině).
Koordinaci práce s hlavní účetní.
Vedení souvisejících saldokont, inventury účtů.
Evidenci knih jízd.
Archivaci dokladů.
Pro tuto práci potřebuješ:
Základní znalost podvojného účetnictví (ale není podmínkou).
Prioritou je pečlivost a samostatnost.
Zodpovědný a pozitivní přístup k práci.
Umět angličtinu na úrovni B1-B2 (pro e-mailovou komunikaci).
Dobrou znalost práce na PC (MS Office).
Znát program Ekonom – pokud s ním ale neumíš, nevadí, zaučíme tě.
Čistý trestní rejstřík.
Nabídneme ti:
Práci na HPP v kanceláři v centru Zlína.
Zázemí stabilní společnosti s dlouholetou tradicí.
Podporu kolegů z nejužšího týmu i celé agentury – nenecháme tě v tom plavat.
Stravenkový paušál." Kurz cizího jazyka na pracovišti a parádní teambuildingy.
Férové a přímé jednání.
Podporu v růstu a rozvoji (školení, zpětná vazba k odvedené práci).
Pevnou pracovní dobu od 8 do 17 (vč. proplacené hodinové pauzy na oběd).
Nástup: Třeba hned.
Zaujali jsme tě? Napiš naší personalistce Šárce na e-mail přes
, ráda ti na vše odpoví osobně.Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?