Náplň práce:
- zajištění běžné agendy kanceláře ředitele společnosti
- vedení personální evidence a souvisejících smluvních vztahů
- nábor, adaptace a uvolňování zaměstnanců ve spolupráci s liniovými manažery
- vedení a zajišťování vzdělávácích plánů, plánu pracovnělékařských prohlídek a povinných školení v oblasti BOZP
- zpracování mezd (kontrola docházky, odměn a bonusů)
- komunikace s externími oranizacemi (ÚP, ČSSZ, inspektorát práce, …)
Požadujeme:
- min. střední odborné vzdělání s maturitou ekonomického směru
- praxe min. 2 roky jako personalista/-ka nebo mzdová/-ý účetní
- znalost pracovního práva, mzdových předpisů a odměňování
- spolehlivost a flexibilitu
- aktivní řidič skup. B
Nabízíme:
- zázemí stabilní české společnosti s dlouholetou tradicí
- flexibilní začátek pracovní doby, možnost i zkráceného úvazku
- týden dovolené navíc
- dotované podnikové stravování, cena oběda 43,– Kč
- roční odměny
- mimořádné odměny k pracovnímu a životnímu jubileu, odměna k odchodu do důchodu, odměna k narození dítěte zaměstnance
- příspěvek na penzijní připojištění a životní pojištění pro stálé zaměstnance 12000,– Kč ročně
- zvýhodněný mobilní tarif pro zaměstnance i jejich rodiny
- služby firemního pneuservisu
Kontakt: telefonicky Po-Pá od 8–14:00 hod., e-mailem.