- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Druh práce:
Znalost stavebního zákona.
Dobrá znalost práce na PC (Word, Excel, Internet).
Komunikativní schopnosti, flexibilita, zvládání stresových situací, samostatný a iniciativní přístup k práci, vysoké pracovní nasazení. Znalost jednacího jazyka – jazyka českého. Občanská bezúhonnost.
Řidičský průkaz, aktivní řidič.
Plná svéprávnost. Předpoklady dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících ÚSC.
Výhodou:
Náplň činnosti odboru je uvedena v platném Organizačním řádu MěÚ Otrokovice, který je k dispozici na internetových stránkách města: www.otrokovice.cz (dokumenty města/vnitřní předpisy).
Bližší informace poskytne Ing. David Olejník, vedoucí odboru stavební úřad, telefon zobrazit tel. číslo , e-mail:
Uchazeči předloží písemnou přihlášku, která musí obsahovat tyto náležitosti:
" jméno, příjmení, titul,
" datum a místo narození,
" státní příslušnost,
" místo trvalého pobytu (vč. kontaktního spojení – telefon, e-mail),
" číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana,
" datum a podpis uchazeče.
(formulář přihlášky naleznete u vyhlášeného výběrového řízení na webových stránkách)
K písemné přihlášce nutno doložit:
" životopis zaměřený na údaje o dosavadních zaměstnáních, odborných znalostech a dovednostech,
" výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce nebo čestné prohlášení o bezúhonnosti; u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením,
" kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.
Přihlášky k výběrovému řízení zasílejte nejpozději do 31.03.2025
v obálce označené heslem „VŘ-referent SÚ“ na adresu:
Městský úřad Otrokovice, oddělení kanceláře tajemníka
nám. 3. května 1340, 765 02 Otrokovice, elektronicky DS: jfrb7zs, e-mail:
Výhody:
trvalé vzdělávání, pružná pracovní doba, čerpání zdravotního volna, příspěvek na stravování, příspěvek na prevenci a posílení zdraví.
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.