- Plný úvazek

Druh práce:
Vymáhání pohledávek
Vzdělání
Úplné střední odborné vzdělání a vyšší.
Dobrá znalost práce na PC (Word, Excel, Internet, apod.).
Komunikativní schopnosti, flexibilita, zvládání stresových situací, samostatný a iniciativní přístup k práci, vysoké pracovní nasazení.
Znalost jednacího jazyka – jazyka českého.
Předpoklady podle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků.
praxe ve veřejné správě
Další informace:
Náplň činnosti odboru je uvedena v platném Organizačním řádu MěÚ Otrokovice,
který je k dispozici na internetových stránkách města:
www.otrokovice.cz (dokumenty města/vnitřní předpisy).
Bližší informace poskytne Mgr. Jaroslav Malina, vedoucí odboru právního, telefon
zobrazit tel. číslo , e-mail:
Uchazeči předloží písemnou přihlášku, která musí obsahovat tyto náležitosti:
" jméno, příjmení, titul,
" datum a místo narození,
" státní příslušnost,
" místo trvalého pobytu (vč. kontaktního spojení – telefon, e-mail),
" číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana,
" datum a podpis uchazeče.
(formulář přihlášky naleznete u vyhlášeného výběrového řízení na webových stránkách)
K písemné přihlášce nutno doložit:
" životopis zaměřený na údaje o dosavadních zaměstnáních, odborných znalostech a dovednostech,
" originál výpisu z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením,
" ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání včetně příp. dodatku.
Přihlášky k výběrovému řízení zasílejte nejpozději do 21.06.2023 v obálce označené heslem
„VŘ vymáhání pohledávek“ na adresu:
Městský úřad Otrokovice, oddělení kanceláře tajemníka
nám. 3. května 1340, 765 23 Otrokovice
Zaměstnanecké výhody: trvalé vzdělávání, pružná pracovní doba, příspěvek na stravování,
příspěvek na prevenci a posílení zdraví, práce z domu
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?
Ukážeme vám, na co je důležitý a jak se počítá průměrný výdělek. Správně vypočítaný průměrný měsíční výdělek slouží pro odstupné a další náhrady. Nezbytný je průměrný čistý měsíční výdělek pro podporu v nezaměstnanosti.