Administrativní pracovníci /Asistenti vedení společnosti

Ostrava
40.000 – 50.000 Kč

Kalina Jakub, tel.: zobrazit tel. číslo , e-mail: e-mail přes odpovědní formulář

Do společnosti zaměřené na zprostředkování úvěrů hledáme pečlivou a samostatnou kolegyni na pozici administrativní pracovnice a osobní asistentky vedení.

Místem výkonu práce je Praha v kancelářích společnosti.

Náplň práce:

  • Komplexní administrativní podpora obchodních případů v oblasti úvěrů a financí
  • Sběr, třídění a správa veškerých podkladů a dat potřebných k jednotlivým obchodním případům
  • Aktivní komunikace s úřady (katastr nemovitostí, insolvenční správci, exekutoři), ostatními zprostředkovateli, věřiteli dlužníků a dalšími relevantními subjekty
  • Zajištění kompletní administrace žádostí, kontrola správnosti a úplnosti dokumentace, evidence a archivace spisů
  • Osobní asistence vedení společnosti – organizace času, plánování schůzek, vyřizování dílčích úkolů dle zadání šéfa, správa kalendáře, příprava podkladů a zápisů z jednání
  • Řešení běžné administrativní agendy (korespondence, evidence, správa databází, příprava podkladů pro účetnictví apod.)

Požadujeme:

  • Praxi v administrativě, ideálně v oblasti financí, úvěrů, realit nebo právních služeb
  • Výbornou znalost práce na PC (MS Office, e-mail, práce s databázemi)
  • Schopnost rychle se zorientovat v nových systémech a softwaru
  • Výborné komunikační dovednosti – schopnost jednat profesionálně s klienty, úřady i kolegy
  • Organizační schopnosti – systematičnost, schopnost plánovat a určovat priority, práce s kalendářem
  • Pečlivost a důraz na detail – kontrola správnosti dokumentů, evidence, práce s citlivými daty
  • Diskrétnost a spolehlivost – práce s důvěrnými informacemi, zachování mlčenlivosti
  • Samostatnost a schopnost řešit problémy – aktivní přístup, schopnost hledat řešení v nestandardních situacích
  • Flexibilita a schopnost zvládat více úkolů současně (multitasking)
  • Příjemné vystupování, reprezentativní projev, loajalita vůči vedení a týmu

Nabízíme:

  • Zázemí stabilní společnosti
  • Pestrou a odpovědnou práci s možností profesního růstu
  • Přátelský kolektiv a podporu vedení
  • 25 dní dovolené
  • vánoční a letní premie
  • firemní telefon a počítač

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

AWP P&C Česká republika - odštěpný závod zahraniční právnické osoby | AWP P&C Česká republika -… | Celá ČR Celá ČR
  • 30 000 – 33 400 Kč
  • Plný úvazek
včerejší
RIXO a.s. | RIXO a.s. | Vítkovice, Ostrava Vítkovice, Ostrava
  • 25 000 – 45 000 Kč
  • Plný úvazek, Zkrácený úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 13. října
COMFOR STORES a.s. | COMFOR STORES a.s. | Ostrava Ostrava
  • 32 000 – 42 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 13. října
PEGATRON Czech s.r.o. | PEGATRON Czech s.r.o. | Hrabová, Ostrava Hrabová, Ostrava
  • 35 000 – 40 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 10. října
TEPLOTECHNA Ostrava a.s. | TEPLOTECHNA Ostrava a.s. | Slezská Ostrava, Ostrava Slezská Ostrava, Ostrava
  • 30 800 – 42 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 10. října
TRAFIN OIL, a.s. | TRAFIN OIL, a.s. | Ostrava Ostrava
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
  • Vhodné také pro rodiče
Zveřejněno: 9. října
ROKOSPOL a.s. | ROKOSPOL a.s. | Kaňovice, Zlín Kaňovice, Zlín
  • 20 000 – 35 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 4. září
ROKOSPOL a.s. | ROKOSPOL a.s. | Kaňovice, Zlín Kaňovice, Zlín
  • 20 000 – 30 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 18. května
MONTANA s.r.o. Mladá Boleslav | MONTANA s.r.o. Mladá Boleslav | Mladá Boleslav Mladá Boleslav
  • 20 000 – 30 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 19. března
TEMPO TRAINING & CONSULTING a.s. | TEMPO TRAINING & CONSULTING… | Ostrava Ostrava
  • 20 000 – 29 999 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 14. července
Rail Cargo Logistics - Czech Republic s.r.o. | Rail Cargo Logistics - Czech… | Brno Brno
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 11. října
PAVELKA - kontejnery s.r.o. | PAVELKA - kontejnery s.r.o. | Kutná Hora Kutná Hora
  • 20 000 – 25 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 15. března
PK ham spol. s r.o. | PK ham spol. s r.o. | Hradec Králové Hradec Králové
  • 25 000 – 30 000 Kč
  • Plný úvazek, Zkrácený úvazek
Zveřejněno: 26. prosince
TECMAPLAST CZ, s.r.o. | TECMAPLAST CZ, s.r.o. | Kněžnice Kněžnice
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 7. listopadu
TEMPO TRAINING & CONSULTING a.s. | TEMPO TRAINING & CONSULTING… | Ostrava Ostrava
  • 20 000 – 29 999 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 8. června
Linaset, a.s. | Linaset, a.s. | Bruntál Bruntál
  • do 29 800 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro cizince
Zveřejněno: 6. září
Aisat Profi s.r.o. | Aisat Profi s.r.o. | Horažďovice Horažďovice
  • do 25 400 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro cizince
Zveřejněno: 6. září
Gymnázium Jaroslava Vrchlického, Klatovy, Národních mučedníků 347 | Gymnázium Jaroslava… | Klatovy Klatovy
  • 24 790 – 35 770 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 6. září
Radionov s.r.o. | Radionov s.r.o. | Nový Hradec Králové, Hradec Králové Nový Hradec Králové, Hradec…
  • 40 000 – 60 000 Kč
  • Plný úvazek, Zkrácený úvazek
  • Vhodné také pro cizince
Zveřejněno: 4. října

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
ENPF s.r.o., 21 Consult Group s.r.o., Manuvia Expert Recruitment CZ, s.r.o., Trenkwalder a.s., Česká spořitelna, a.s., Partners Financial Services, a.s., Allegro Retail a.s., ARCgroup s.r.o., ManpowerGroup s.r.o., Věra Pietrasová, INTERACTION s.r.o., Proveon, a.s., AWP P&C Česká republika - odštěpný závod zahraniční právnické osoby, Deklarace odpovědného podnikání z. s., RIXO a.s., EVROPA services Czech s.r.o., COMFOR STORES a.s., HOFMANN WIZARD s.r.o., Advantage Consulting, s.r.o., O2 Czech Republic a.s., Randstad HR Solutions s.r.o., Jobs Contact Personal, s.r.o., Alza.cz a.s., Auto Tichý s.r.o., PEGATRON Czech s.r.o., TEPLOTECHNA Ostrava a.s., ROCKWOOL, a.s., TRAFIN OIL, a.s., CLEANCAT s.r.o., RIGHT INDICADA s.r.o., Ředitelství silnic a dálnic s. p., JCOS s.r.o., Broker Investment, s.r.o., Ekodoma s.r.o.

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Asistent / Asistentka, Back office pracovník / pracovnice, Recepční, Referent / Referentka, Telefonní operátor / operátorka, Telefonní prodejce / prodejkyně, Vedoucí týmu / Team leader, Kurýr / Kurýrka, Nákupčí, Řidič / Řidička, Specialista / specialistka logistiky, Specialista / specialistka plánování, Bankovní specialista / specialistka, Investiční makléř / makléřka, Makléř / Makléřka, Pojišťovací makléř / makléřka, Pojišťovací poradce / poradkyně, Specialista / specialistka v pojišťovnictví, Kuchař / Kuchařka, Pomocný pracovník / pracovnice v gastronomii, Provozní / F&B Manager, Marketingový specialista / specialistka, Account Manager / Key Account Manager, Obchodní asistent / asistentka, Obchodník / Obchodnice, Obsluha lidí, Prodavač / Prodavačka, Specialista / specialistka nákupu, Vedoucí obchodu, Projektant / Projektantka, Stavební inženýr / inženýrka, Generální ředitel / ředitelka (CEO), Obchodní ředitel / ředitelka (CSO), Obchodní manažer / manažerka, Oblastní ředitel / ředitelka, Projektový / projektová manažerka, Provozní manažer / manažerka, Provozní ředitel / ředitelka (COO), Výkonný ředitel / ředitelka, Výrobní ředitel / ředitelka (CTO), Manažer / manažerka prodeje, Obchodní zástupce / zástupkyně, Online marketing, Pizzař / Pizzařka, Přípravář / Přípravářka v gastronomii, Šéfkuchař / Šéfkuchařka

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Slezská Ostrava, Ostrava, Ostrava, Celá ČR, Bohumín, Heřmanice, Ostrava, Vítkovice, Ostrava, Hrabová, Ostrava, Skřečoň, Bohumín, Mariánské Hory, Ostrava, Moravská Ostrava, Ostrava, Martinov, Ostrava

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?

asistence
Ohodnoť práci a vyhraj preumium členství  na Rohlik.cz

SKVĚLÝ TIP

Ohodnoť práci a vyhraj preumium členství na Rohlik.cz

CHCI VYHRÁT